Vad menas med bonus? Du skickar väl inte med en Fender p-bas på köpet med en billig Vintage bandlös? Eller är p-basen en omloggad kines eller nåt? Förklara! Och vad kostar bara p-basen?
MatsD skrev:Vad menas med bonus? Du skickar väl inte med en Fender p-bas på köpet med en billig Vintage bandlös? Eller är p-basen en omloggad kines eller nåt? Förklara! Och vad kostar bara p-basen?
MatsD skrev:Vad menas med bonus? Du skickar väl inte med en Fender p-bas på köpet med en billig Vintage bandlös? Eller är p-basen en omloggad kines eller nåt? Förklara! Och vad kostar bara p-basen?
/Mats D
Bonusen var väl själva bilden på pbasen
Oj, det kallar jag bonus - AP-fondscheferna måste bli avundsjuka...
Nej men seriöst, vad menas?
/Mats D
Senast redigerad av MatsD den tis 31 mar 2009, 00:20, redigerad totalt 1 gånger.
/Mats D
Bonusen var väl själva bilden på pbasen
Oj, det kallar jag bonus - AP-fondscheferna måste bli avundsjuka...
Nej men seriöst, vad menas?
/Mats D
menat som en kul grej eftersom några ville veta mer om p-basen så kunde dom som gissade rätt på vad det är för en bas få lite bättre pris på den bandlösa...p-basen e inte till salu, förlåt för förvirringen, ska ta bort p-basen.
Men... Det där är ju min gamla P-bas! Den ingick som byte när jag köpte en Telecasterbas från -69 av Mikbass i Uppsala. Väldigt nice är den. Jag köpte den för $250 inkl. frakt från USA. Den var spraymålad svart när jag fick den, men min flickvän ägnade en hel helg åt att skrapa bort den svarta lacken och fick då fram den Surfgreena originallacken under. Kul att se att den finns kvar på forumet
Surfgreen Fender Precision Bass MIJ 1991.
Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70
Bassmaniac skrev:Men... Det där är ju min gamla P-bas! Den ingick som byte när jag köpte en Telecasterbas från -69 av Mikbass i Uppsala. Väldigt nice är den. Jag köpte den för $250 inkl. frakt från USA. Den var spraymålad svart när jag fick den, men min flickvän ägnade en hel helg åt att skrapa bort den svarta lacken och fick då fram den Surfgreena originallacken under. Kul att se att den finns kvar på forumet
Hej,
Kul info om basen Ander, tack! köpte den för ca 4-5 årsedan i Uppsala och den är super! låter bra i allt jag kopplar in den i:) den ser verkligen ut som en vintage, gulnad i lacken och skönt sliten.