Ibanez Roadstar II RB630 -87 [SÅLD]

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Skriv svar
Kultivator
Medlem++

Ibanez Roadstar II RB630 -87 [SÅLD]

Inlägg av Kultivator »

Såld.
Senast redigerad av Kultivator den tis 26 maj 2009, 16:38, redigerad totalt 6 gång.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
YZZ
Medlem++

Inlägg av YZZ »

Fin bas och bra pris!

Fast jag kan inte låta bli att undra vad det är för lapp som sitter på den?
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.

YZZ
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

YZZ skrev:Fin bas och bra pris!

Det är etiketten från en påse lakritste! Försvinner vid försäljning. Den satt ett tag på Fendern men sen insåg jag hur dumt det var när jag faktiskt hade en svart (lakrits) bas, så den fick byta plats.

Priset är PB-pris. Vill helst att den stannar inom forumet så att jag ska kunna träffa den igen på PB-träffar.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
YZZ
Medlem++

Inlägg av YZZ »

Kultivator skrev:
YZZ skrev:Fin bas och bra pris!

Det är etiketten från en påse lakritste! Försvinner vid försäljning. Den satt ett tag på Fendern men sen insåg jag hur dumt det var när jag faktiskt hade en svart (lakrits) bas, så den fick byta plats.

Priset är PB-pris. Vill helst att den stannar inom forumet så att jag ska kunna träffa den igen på PB-träffar.
Ahaa :lol: Lite annorlunda måste jag säga :P

Jo, sen är ju fördelen att du lätt kan få tag i personen om du skulle vilja köpa tillbaka den i framtiden :)
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.

YZZ
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

Åter till salu -bump! :cry:
Bullen
Medlem++

Inlägg av Bullen »

Jävlar vad frän!!!!
Dödsthrash från småland
http://www.facebook.com/DethroneSWE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dethroneswe.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
John_D
Medlem++

Inlägg av John_D »

Synd att jag precis köpt en bas då...blir inte jag som köper denna skönhet tyvärr...:( skulle gärna ha en roadster och en svart är ju kanon eftersom en av mina hjältar hade en sådan. ;)
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

Lugnt. Alla bumpar är bra bumpar, och hittills har de ju dessutom varit positiva!
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

Dags för en ny bump!
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++

Inlägg av MatsD »

Det där måste ju vara hur mycket p-bas som helst för pengarna. KÖP! Hade den haft en mik till hade jag nog varit spekulant själv.

/Mats D
Skriv svar