Javisst är den det. Men nu ska jag köpa ett stycke Swingbas så just nu är baskontot tyvärr tomt, men om samtliga prylar jag verkar ska få sålda verkligen blir det är det verkligen högintressant. Så jag får hålla tummarna att den inte säljs så snabbt. =P
blackparkas skrev:Men vad ska du med en OLP till???
INte för att de är dålig på nå´t vis men...
Men?
Enligt Prunier är min OLP 4:a 10 ggr bättre än den iofs ojusterade Stingrayen
som hänger på Börsen i Örebro. Skulle då inte en OLP ha ett berättigande i en bassamling?!
Jag ställer mig frågande till denna fördumsfulla attityd.
Där lyckades jag allt låta väldigt ackademisk?!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Men?
som hänger på Börsen i Örebro. Skulle då inte en OLP ha ett berättigande i en bassamling?!
Det låt ju iofs akademisk men inte vetenskapligt korrekt men så är det väl med fotografers förhållande till fakta.
Att jag ville välja den 10 av 10 gångar i en blindtest betyder inte samma sak som att den är 10 gånger bättre, men det är otvivelaktig att det är en bra bas som man inte skall skäms över att ha i sin samling.
Och med tanke på att jag har en HYPER ACTIVE Stingray (ala Modulus Flea) så passar OLPn mig bra som en slit o släng stingray. O just Lönn brädan e ju inte fel heller.
Sen tror ja dock att de blir mick och preamp byte framöver..
Men?
Njae, jag har inget emot OLP, Marcus har dock gnällt på att jag har bara billiga basar så därför ifrågasätter jag vad HAN ska med en billig bas till, som propagerat för dyrare basar...
Men?
Det låt ju iofs akademisk men inte vetenskapligt korrekt men så är det väl med fotografers förhållande till fakta.
Att jag ville välja den 10 av 10 gångar i en blindtest betyder inte samma sak som att den är 10 gånger bättre, men det är otvivelaktig att det är en bra bas som man inte skall skäms över att ha i sin samling.
Nu är du inne på petitesser, tycker jag.
Klart att den inte är tio ggr bättre och jag tror inte att ngn annan skulle tycka det heller.
Jag citerade dig lite fel i hastigheten.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman