Pga att jag och min sambo snart skall ha barn så måste jag tyvärr sälja av lite av mina instrument. Så då får denna härliga p-basen ge plats för min JV.
Bra ganska lätt P-bas som låter och ser bra ut, har en lack skada på sidan (se bild på vendolin).
Se alla bilder på vendolin:http://vendolin.se/annonce_detail.asp?annonceid=5664508
Ser helst att köpare hämtar den i Göteborg.
Väldigt OT.
Är du möjligen släkt med en A Wessman som jobbade på SB5 Frölunda Torg/Högsbo Höjd slutet 70 början 80-talet?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Mycket krångel att skicka utanför EU.
En massa tulldeklarationer m.m som måst fyllas i.
Sen går ju frakten på en del så det kan knappast bli tal om samma summor som på US-sålda.
jazzanova skrev:Nån som sålt på ebay? Ligger en SQ med samma färg å spec där för 999$ så kanske värt å lägga ut denna till jenkarna.
Begärt pris är sällan det som är det faktiska säljpriset.
SQ har varken samma kvalitet eller samlarstatus som JV.
I rådande dåliga tider kan man ju köpa JV för 7000kr varför jag anser 7000kr vara mycket för en SQ. Jag skulle baserat på tidigare erfarenheter av SQ ge max 5000kr. Det är inget som gör dem speciella som JV. En JV spöar skiten ur SQ alla dagar i veckan.