1st 5-strängad asientillverkad nonamebas (har stått rally på huvudet men jag har målat över det av estetiska skäl ) passiv med genomgående hals, ett fint kvalitetsbygge. suerskick, inte en skråma
2700kr
kom med bytesförslag. Finns i södertälje
Senast redigerad av Viktor den tis 13 okt 2009, 08:11, redigerad totalt 1 gånger.
35" tror jag. jag mätte nyss men viste inte vart ifrån stallet man skall mäta då strängarna såklart är justerade individuelt. det var i allafall ca 89cm
Vågar inte lova något men den första basen i annonsen ser ut som en japansk matsumoku av något slag från sent 70 tidigt 80.
Men det kan vara en total felbedömning. Lestrange borde kunna bidra med information kring identiteten på den.
Jag köpte den ny för ett antal år sedan så det är nog en 2000 nånting bas om man går in på den här sidan och klickar på katalog så finns basen med där (under märket king dom måste ha bytt namn). då är priset 5890kr och nu ser jag att det står 34" så jag har väll mätt galet som vanligt http://www.dacapomusic.se/
Ingen som har en svart jazz liggandes och vill byta? Den behöver inte vara nån fancy, en texas skulle sitta fint Om någon vill så kan dom tas ner till Malmö på tisdag.