Intressekoll på Fender P-bas 07

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
wooker
Medlem

Intressekoll på Fender P-bas 07

Inlägg av wooker »

Jag funderar på att sälja min p-bas så jag tänkte kolla vad jag kan få för den. Jag tänkte mig kanske 7000:- Jag köpte den för 11000:- den har fungerat skitbra. Jag har kvar hardcase:et med allt gott där i. På bilden har den det rött plektrumskydd men jag fick ett vitt på den när jag köpte den. Jag har även skruvat på straplocks. Om någon vore intresserad vore det kul att veta för det kan hända att jag kanske lägger ut annonsen om någon månad eller så. För örigt är det en riktigt skön bas från usa och ett gäng rotosound sitter även på. :D

Bild

Bild
Användarvisningsbild
iggypop
Medlem

Inlägg av iggypop »

Var finns denna bas? [/quote]
wooker
Medlem

Inlägg av wooker »

[quote="iggypop"]Var finns denna bas? [/quote][/quote]
Ja, jag bor utanför strängnäs. Med andra ord en timme från huvudstaden.
Användarvisningsbild
HappyMicke
Medlem

Inlägg av HappyMicke »

Ser ju fin ut den där! Du har kvar det vita plektrumskyddet va? Tycker personligen svart å vitt blir grymt snyggt ihop.. 6000 så köper jag den på studs!
wooker
Medlem

Inlägg av wooker »

Jo, jag har kvar det vita. Grejen är den att jag måste hinna med och prova lite till det står mellan några olika jazzar. Har är fortfarande osäker det är därför jag tvekar. :roll:
Användarvisningsbild
HappyMicke
Medlem

Inlägg av HappyMicke »

Förstår... Du får väl höra av dig igen om det blir aktuellt. Så får vi se om mina pengar finns kvar.. Känner att jag är i shoppatagen :D
wooker
Medlem

Inlägg av wooker »

[quote="HappyMicke"]Förstår... Du får väl höra av dig igen om det blir aktuellt. Så får vi se om mina pengar finns kvar.. Känner att jag är i shoppatagen :D[/quote]

Jo men absolut det göra jag. Ska försöka ta mig till 4sound i helgen vilket kanske skyndar på det hela... :wink:
Skriv svar