tog lite tid på mig att betala den men imorrn kommer basen till 99%, har snackat med både ägaren och snubben som sålde den åt honom..
Den är visst MÅLAD och sen slängt på flakes och sen klarlackad så de ligger lite jobb bakom den.. Spännande o se hur den ser ut..
Fernandes Bas
-
- VIP medlem
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- maxoges
- Medlem++
Välkommen in i Fernandesklubben! Jag har två, men har sammanlagt haft fyra. Skitbra basar hela bunten!marcbass skrev:tog lite tid på mig att betala den men imorrn kommer basen till 99%, har snackat med både ägaren och snubben som sålde den åt honom..
Den är visst MÅLAD och sen slängt på flakes och sen klarlackad så de ligger lite jobb bakom den.. Spännande o se hur den ser ut..
- Vibe
- Medlem+
-
- VIP medlem
Alla annonser på denna bas ÄR SCAM!
Jag har den hemma nu och det finns INGEN likadan bas.
Den är lackad och lekt med av en snubbe uppe i norrland, snackade med honom i luren igår. Han har gjort allt för hand, det e ingen vacker syn men jävla va go den va o spela på. Och lät bra också..
Håller med dig Maxoges, Fernandez är UNDERBART BRA och väldigt underskattade.. Ja kommer garanterat köpa mig en Fernadez Jazzbass när ja hittar en..
Jag har den hemma nu och det finns INGEN likadan bas.
Den är lackad och lekt med av en snubbe uppe i norrland, snackade med honom i luren igår. Han har gjort allt för hand, det e ingen vacker syn men jävla va go den va o spela på. Och lät bra också..
Håller med dig Maxoges, Fernandez är UNDERBART BRA och väldigt underskattade.. Ja kommer garanterat köpa mig en Fernadez Jazzbass när ja hittar en..
-
- VIP medlem
HAHAHAHA!!!
Underbart Underbart!!!!
Snubben som lackat den och gjort den som fin är verkligen händig.. Lite knedy's relic jobb modell på detta!
Han har klarlackat basen med strängar och allting på.
Nu när ja skulle byta strängar på den så märker ja att det dels sitter fast uppe i stämskruvarna, fast klistrade i klarlack.
Sen även nere under stallklackarna ligger där ett gott lager klarlack, hahaha.. det bästa är dock att "sträng plopparna" är klarlackade i kroppen. Vet inte om han tänkte nån "string TO body" variant på denna..
De konstiga va ju att den lät faktiskt bra även innan sträng bytet. Nu ska de bli skoj o se hur den låter med nya OLACKADE strängar!!!
Underbart Underbart!!!!
Snubben som lackat den och gjort den som fin är verkligen händig.. Lite knedy's relic jobb modell på detta!

Han har klarlackat basen med strängar och allting på.
Nu när ja skulle byta strängar på den så märker ja att det dels sitter fast uppe i stämskruvarna, fast klistrade i klarlack.

Sen även nere under stallklackarna ligger där ett gott lager klarlack, hahaha.. det bästa är dock att "sträng plopparna" är klarlackade i kroppen. Vet inte om han tänkte nån "string TO body" variant på denna..

De konstiga va ju att den lät faktiskt bra även innan sträng bytet. Nu ska de bli skoj o se hur den låter med nya OLACKADE strängar!!!

- Diesel
- Medlem++
- hosse
- Medlem+++
äh, det är ju bara att spruta på ett lager klarlack över hela skiten igen efter strängbytet om det låter illa 

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Diesel
- Medlem++