warwicklotteri - DRAGNING KL 20.00 (sön 30/11) !!!
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
-
- VIP medlem
- Simon Andersson
- Medlem++
då blir dina lotter alltså 81 och 82. för min del spelar det ingen roll... men alla som deltagit hittills har fått utgå ifrån att det är 80 nummer. nu försämras deras odds, så att säga...EmilBygde skrev:Kan du tänka dig att slänga in två lotter extra till mig?
Har ju inte lyxen att ha fungerande internet hemma för tillfället så jag når bara nätet lite då och då = Jag har missat att paxa några lotter
är det ok för alla andra att lägga till två nr?
- bootsy
- Medlem+++
Självklart. För att göra det snyggt kan vi väl säga att båda hundringarna går till Årnes?bassdude skrev:då blir dina lotter alltså 81 och 82. för min del spelar det ingen roll... men alla som deltagit hittills har fått utgå ifrån att det är 80 nummer. nu försämras deras odds, så att säga...EmilBygde skrev:Kan du tänka dig att slänga in två lotter extra till mig?
Har ju inte lyxen att ha fungerande internet hemma för tillfället så jag når bara nätet lite då och då = Jag har missat att paxa några lotter
Stallet liknar mest ett veteflak.
- MALA
- Distributör
- Simon Andersson
- Medlem++
en hundring till årnes, en hundring till knedy?bootsy skrev:Självklart. För att göra det snyggt kan vi väl säga att båda hundringarna går till Årnes?bassdude skrev:då blir dina lotter alltså 81 och 82. för min del spelar det ingen roll... men alla som deltagit hittills har fått utgå ifrån att det är 80 nummer. nu försämras deras odds, så att säga...EmilBygde skrev:Kan du tänka dig att slänga in två lotter extra till mig?
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Tokbra! kör på det.bassdude skrev:en hundring till årnes, en hundring till knedy?bootsy skrev:Självklart. För att göra det snyggt kan vi väl säga att båda hundringarna går till Årnes?bassdude skrev:då blir dina lotter alltså 81 och 82. för min del spelar det ingen roll... men alla som deltagit hittills har fått utgå ifrån att det är 80 nummer. nu försämras deras odds, så att säga...EmilBygde skrev:Kan du tänka dig att slänga in två lotter extra till mig?
- ferm
- Medlem++
Det är ok för migbassdude skrev:då blir dina lotter alltså 81 och 82. för min del spelar det ingen roll... men alla som deltagit hittills har fått utgå ifrån att det är 80 nummer. nu försämras deras odds, så att säga...EmilBygde skrev:Kan du tänka dig att slänga in två lotter extra till mig?
För många basar är inte nog
- basmartin
- Medlem+++
Helt ok.
Martinus Olai Gothenburgiensis
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
- HighfidelitY
- Medlem
- MALA
- Distributör
Jag vet att Johan har dreglat över en Warwick länge...bootsy skrev:Då ska vi se, Johan. Blir det du eller jag som vinner den?dereborn skrev:MALA skrev:Alla lotter sålda!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OJ så snyggt!
Respekt.
Mössan av.
och bockar.

Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- bootsy
- Medlem+++
Och jag är väl också känd som en stor Wawickanhängare?MALA skrev:Jag vet att Johan har dreglat över en Warwick länge...bootsy skrev:Då ska vi se, Johan. Blir det du eller jag som vinner den?dereborn skrev:MALA skrev:Alla lotter sålda!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OJ så snyggt!
Respekt.
Mössan av.
och bockar.
Vinner jag lovar jag att spela en låt på ett gig med basen innan jag skeppar den vidare!
Stallet liknar mest ett veteflak.
- MALA
- Distributör
Om jag vinner den ska jag byta rätt av mot en tidig 60-tals jazzbas (plus att jag ska ha lite stålar emellan) 

Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- John_D
- Medlem++
Jta, det är trist helt klart. Men nu har jag biljett så det är bara att bita ihop...kosmonaut skrev:Tråkig konsert när dom har tackat nej till det bästa bandet som uppvärmning...John_D skrev:Hoppas någon kan skicka mig ett SMS när lottning är klar för jag är och kollar på Mustasch i Lisebergshallen på Fredag

It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
- the_great_alfonzo
- Medlem+++