bassdude skrev:har också pratat med peter och nu har han 4 papp till på sitt konto. dragningen kommer ske i morgon, söndag... ska snacka ihop mig med knedy och återkommer med tid.
SÖNDAG??
Baslotto som lördagsnöje är alltså historia??
Jag har ju förutsagt detta i en tidigare tråd...hur Baslottot först ges annan och sämre sändningstid...får ny programledare...och sedermera byter kanal...
...till Diskantforum...med marcusss som ansvarig...
bassdude skrev:har också pratat med peter och nu har han 4 papp till på sitt konto. dragningen kommer ske i morgon, söndag... ska snacka ihop mig med knedy och återkommer med tid.
SÖNDAG??
Jag har ju förutsagt detta i en tidigare tråd...hur Baslottot först ges annan och sämre sändningstid...får ny programledare...och sedermera byter kanal...
"Ingen vann!!!! Hör ni det!?!?!? Ingen vann!!! Jävla sossebasister!
Nu fick ni så ni teg va?? Ingen vann!!! HAAAAAHAHAHAHAHAAA!!!"
Hoppas att någon har koll eftersom det skrivs en del om pengar här på forumet. Riaken är ju faktiskt att kfm lägger vantarna på pengar som kommer in till Peter. Bara en reflektion
MALA skrev:Hoppas att någon har koll eftersom det skrivs en del om pengar här på forumet. Riaken är ju faktiskt att kfm lägger vantarna på pengar som kommer in till Peter. Bara en reflektion
jag och gäddan har kollat allt med peter om hur det ligger till. det är inga problem.
för övrigt... jag har blåst er alla. ingen dragning sker, varken idag eller i morrn
jorå, i morrn kör vi. ska kolla med knodden när det passar.
SÖNDAG??
"Ingen vann!!!! Hör ni det!?!?!? Ingen vann!!! Jävla sossebasister!
Nu fick ni så ni teg va?? Ingen vann!!! HAAAAAHAHAHAHAHAAA!!!"