Tjenare Bootzy, vad har du fått för bud då? och vad kan du tänka dej att sälja den för rakt av utan budgivning, du har väl förmodligen någon uppfattning mellan den berömda tummen och pekfingret vad du vill ha för basen för det ska kännas intressant att göra dej av med den, eller hur? DoggyD
Såld är den först när jag betalt hela köpeskillingen, men om du undrar om den är utom räckhåll så är svaret ja... Men jag kan sätta upp dig på gästlistan i december som kompensation.
GrafZeppelin skrev:Såld är den först när jag betalt hela köpeskillingen, men om du undrar om den är utom räckhåll så är svaret ja... Men jag kan sätta upp dig på gästlistan i december som kompensation.
groovyjr skrev:Grattis Grafen, de där är riktigt fina!!!
Saknar min ibland, det där långa tumstödet vart fint och man kunde dessutom spela väldigt låga toner med det
Saknar min ibland, det där långa tumstödet vart fint och man kunde dessutom spela väldigt låga toner med det
Spela låga toner med tumstödet?
5-strängat - you know....
If it ain't got groove it ain't got soul... Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Spela låga toner med tumstödet?
5-strängat - you know....
5-strängat tumstöd?
Jäpp!
Det är det senaste på basfronten.
Lär ge ett harmoniskt ljud i de lägre frekvenserna!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..