200071 skrev:Herr A Warning. Jag PMade om en ickeJapan; inget svar?
Jag pm:ade om belamyn men fick heller inget svar.
Herrar hetsporrar: Har ni kollat om era PM fortfarande är kvar i utkorgen - då har mrWarning inte öppnat dem än. Vem vet, han kanske fortfarande har ett liv utanför PB?
För egen del sitter jag här och väntar och väntar på att få höra om effekterna på Miller-kopian...
Jag skulle också vilja veta nån form av utgångspris på Pulserbass:en. Annonsen på RS:en ligger ju fortfarande kvar, blev det ingen affär med Basmartin? Isf kan jag ta den!
Punkster skrev:Jag skulle också vilja veta nån form av utgångspris på Pulserbass:en. Annonsen på RS:en ligger ju fortfarande kvar, blev det ingen affär med Basmartin? Isf kan jag ta den!
App app, den är min. Väntar på att han ska PM:a sitt telefonnummer så jag kan ringa honom.
Men du kan få köpa den sedan när jag har gjort i ordning den!
BB3000S skrev:Jag kan omöjligt motivera fler basar nu, men den där effekt-jazzen ser himla fräck ut! Vad är det för effekter, och vad är det för trassel med dem? Har sett din avatar tidigare och funderat vad sjutton du gjort med din Miller-bas...
Vad som är trassel vet jag inte. Den funkar nu som en vanlig Jazz alltså vol vol ton.
200071 skrev:Herr A Warning. Jag PMade om en ickeJapan; inget svar?
Jag pm:ade om belamyn men fick heller inget svar.
Herrar hetsporrar: Har ni kollat om era PM fortfarande är kvar i utkorgen - då har mrWarning inte öppnat dem än. Vem vet, han kanske fortfarande har ett liv utanför PB?
För egen del sitter jag här och väntar och väntar på att få höra om effekterna på Miller-kopian...
Jag vet inte om jag ska kalla det liv som jag har utan för PB men nått är det...
Ahab skrev:Jazzen som ligger utan strängar, vad är det för något?
ZIGMA(japan 70-80-tal) med massivt trä i kroppen och utbytta mickar till några(enligt förra ägaren, som jag förövrigt tror hänger här) dyra mickar från Amerikat, jag vet inte märket.