Musicman sterling
- hosse
- Medlem+++
200071 skrev:Jag byter den mot två svarta Jazzbasar!
Du behöver bara komplettera med två uppsättningar mickar, en uppsättning spännskruvar och en omgång med elektronik.....
...och ett stall

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Musicmannen
- Medlem
- Musicmannen
- Medlem
- 200071
- Hedersmedlem
- MatsD
- Medlem++
Tack för nya bilder!
Måste det vara en Fender Jazz i byte? Min Windmill-jazz är lika bra som en American Vintage, i vissa avseenden t o m bättre. Att jag alls vill göra mig av med den beror bara på att jag har 3 st Windmill och tycker att jag borde diversifiera ägandet att omfatta lite andra basar också - t ex en Musicman.

Mer fakta och fler bilder här: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?p=415416#415416
/Mats D
Måste det vara en Fender Jazz i byte? Min Windmill-jazz är lika bra som en American Vintage, i vissa avseenden t o m bättre. Att jag alls vill göra mig av med den beror bara på att jag har 3 st Windmill och tycker att jag borde diversifiera ägandet att omfatta lite andra basar också - t ex en Musicman.

Mer fakta och fler bilder här: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?p=415416#415416
/Mats D
Senast redigerad av MatsD den ons 25 mar 2009, 16:48, redigerad totalt 2 gång.
- Musicmannen
- Medlem
- Musicmannen
- Medlem
MatsD skrev:Tack för nya bilder!
http://www.pratabas.se/viewtopic.php?p=415416#415416
/Mats D
Hmm... jag tror tyvärr att jag är ute efter en äkta fender. Även om jag måste medge att det vattnas i munnen på mig när jag ser dendär skönheten. Hade det stått "Fender" på huvudet på den så hade jag nog slagit till..! Återkommer om jag ändrar mig..

Fender Precision -66, Aguilar AG500SC, TKS
- MatsD
- Medlem++
Jag kan skicka med en Fender-logga om du villMusicmannen skrev:Hmm... jag tror tyvärr att jag är ute efter en äkta fender. Även om jag måste medge att det vattnas i munnen på mig när jag ser dendär skönheten. Hade det stått "Fender" på huvudet på den så hade jag nog slagit till..! Återkommer om jag ändrar mig..

Windmill är ju ingen SX eller J&D precis utan riktiga grejor, den här är byggd av en mycket välrennomerad tysk byggare. Du kan ju fundera.
/Mats D
- Musicmannen
- Medlem