Stella ståbas [Såld]

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
Dramo
VIP medlem

Inlägg av Dramo »

Jag har en ganska dålig burk, så det är nog det.
Användarvisningsbild
cougar
Medlem+

Inlägg av cougar »

Har själv haft en eagle stella och får faktiskt säga att den är värt pengarna! Bra nybörjar bas och ett strängbyte gör otroligt mycket! Jag giggade en del med min och sprickor dök det aldrig upp men visst en del skavanker kommer ju alltid. Min kind har redan en hel del skavanker och har jag har inte giggat så mycket med den.

Bra deal helt enkelt!
Hate Thy Neighbour!
Användarvisningsbild
Nick
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Nick »

Nyasu skrev:Jag snackade nyss med en baslärare som fick 3 sådana till ett specialpris, två av de sprack efter en månad :forvanad: Och enligt honom var de helt värdelösa i vilket fall....
Tack för rådet! En annan sak man ska passa sig för att pre-cbs p-basar. Jag har hört att de är brandfarliga. Det var en kille som lirade med E-Type som berättade det...
Min presentation
marcbass skrev:Vem fan behöver stallmick
Användarvisningsbild
Svensson
Forumvärd

Inlägg av Svensson »

cougar skrev:Har själv haft en eagle stella och får faktiskt säga att den är värt pengarna! Bra nybörjar bas och ett strängbyte gör otroligt mycket! Jag giggade en del med min och sprickor dök det aldrig upp men visst en del skavanker kommer ju alltid. Min kind har redan en hel del skavanker och har jag har inte giggat så mycket med den.

Bra deal helt enkelt!
Du kramas för mycket.
It don't mean a thing if it ain't got that swing!

Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Användarvisningsbild
Bachbarian
Medlem+

Inlägg av Bachbarian »

Skulle vilja pskina att min Stella då rakt var värd pengarna jag lade på den och att med strängbyte så är det en kanonbra nybörjarbas, sen varierar det säkert lite, alla instrument är ju individer. Men det här är prisvärt!!
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

Och så var den såld.
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
B-Å Åhs
Medlem++

Inlägg av B-Å Åhs »

Jag kom precis hem från rep med bluegrassbandet med min nyförvärvade Ställa och jag är helnöjd. De eventuella brister som finns beror nog mest på att jag inte riktigt kan hantera ett så har pass långskaligt instrument , soundet var perfekt till resten av bandet och alla var nöjda och glada. Nu är jag alltså dessutom en politiskt korrekt bluegrassbassist
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

Grattis grabbar! :D
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
Nick
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Nick »

B-Å Åhs skrev:Jag kom precis hem från rep med bluegrassbandet med min nyförvärvade Ställa och jag är helnöjd. De eventuella brister som finns beror nog mest på att jag inte riktigt kan hantera ett så har pass långskaligt instrument , soundet var perfekt till resten av bandet och alla var nöjda och glada. Nu är jag alltså dessutom en politiskt korrekt bluegrassbassist
Grattis! Kul att det blev en kontra tillslut!
Själv har jag tänkt att jag ska ta några lektioner, för att lära mig rätt teknik från början.
Min presentation
marcbass skrev:Vem fan behöver stallmick
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

Och jag blev på kuppen ägare av en bandlös Squier VM Jazz som botar bandlösGASen.
Sitter med den i famnen nu och funderar över vilka låtar jag nu ska föreslå till bandet...:D
Medlem i PB50+
Janne

Inlägg av Janne »

fieldflower skrev:Och jag blev på kuppen ägare av en bandlös Squier VM Jazz som botar bandlösGASen.
Sitter med den i famnen nu och funderar över vilka låtar jag nu ska föreslå till bandet...:D
Portrait of Tracy förstås ;)
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem

Inlägg av fieldflower »

Janne skrev:
fieldflower skrev:Och jag blev på kuppen ägare av en bandlös Squier VM Jazz som botar bandlösGASen.
Portrait of Tracy förstås ;)
Självklart!
Frågan är bara om vi skall köra den före, mellan eller efter Just nu och Ace of spades... :hmm:
Medlem i PB50+
Skriv svar