Kompressor:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kompressor_(ljudteknik)
Okej då.Chriller skrev:Du vet ju att du vill ha den, låt oss byta rätt av nu så vi är av med de här båda trådarna:
http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t= ... highlight=
Ska jag sockra det lite kan du få med en sprillans sån här också, köpt för 600 spänn:
En Amplug alltså.
Ja just det! Skånebasen!Tössberg skrev:SKÄMMES Robban inte sälja sånt när jag är sugen och precis fått skatteåterbäring!
Jag klämmer gärna på den när jag åker till Göteborg i veckan och ska lämna din punk-sunk-bas från Skåne.
PM-ar mitt nummer så stämmer vi träff och sånt.
Anar jag Telebas?Dramo skrev:Ja just det! Skånebasen!Tössberg skrev:SKÄMMES Robban inte sälja sånt när jag är sugen och precis fått skatteåterbäring!
Jag klämmer gärna på den när jag åker till Göteborg i veckan och ska lämna din punk-sunk-bas från Skåne.
PM-ar mitt nummer så stämmer vi träff och sånt.Hade helt glömt den.
Nu ska ju Chriller få HB:n, men du kanske kan prova den ändå.
Ja, precis. Den kan du få prova om du vill.Tössberg skrev:Anar jag Telebas?Dramo skrev:Ja just det! Skånebasen!Tössberg skrev:SKÄMMES Robban inte sälja sånt när jag är sugen och precis fått skatteåterbäring!
Den som jag nyss övervägde starkt att köpa istället för studentlitteratur och pendelkort i höst...Dramo skrev:Ja, precis. Den kan du få prova om du vill.Tössberg skrev:Anar jag Telebas?Dramo skrev:Ja just det! Skånebasen!Tössberg skrev:SKÄMMES Robban inte sälja sånt när jag är sugen och precis fått skatteåterbäring!
Dramo skrev:Ja just det! Skånebasen!Tössberg skrev:SKÄMMES Robban inte sälja sånt när jag är sugen och precis fått skatteåterbäring!