blackparkas skrev:Jag tror snarare du får max 7-8k för Jazzbasen. men det är jag det, och jag kan ha fel helt klart.
Tyst kvinna! 8-9k får jag minst. jag köpte ju basen för bara ett halvår sen, snålt använd och detsutom är den väldigt bra! men 8-9k tror jag är ett mycket rimligt pris.
blackparkas skrev:Jag tror snarare du får max 7-8k för Jazzbasen. men det är jag det, och jag kan ha fel helt klart.
Tyst kvinna! 8-9k får jag minst. jag köpte ju basen för bara ett halvår sen, snålt använd och detsutom är den väldigt bra! men 8-9k tror jag är ett mycket rimligt pris.
Kvinna?
Sätt ut basen då. Så får vi väl se.
Det är inte direkt så att det är ont om Jazzbasar på marknaden och vad jag förstår så brukar de flesta undvika de med S1-switch.
Kvinna?
Sätt ut basen då. Så får vi väl se.
Det är inte direkt så att det är ont om Jazzbasar på marknaden och vad jag förstår så brukar de flesta undvika de med S1-switch.
...Sluta förstöra för mej men man kan väl skita i att använda s-1 switchen. fast jag förstår vad du menar jag försöker ju få den såld här 8 tusen är ändå ett bra pris för en så pass bra bas tycker jag. om marcbass kunde svara nån gång så man får se vad han tycker...jag kan tänka mig att byta mot min fender och lägga till 2000kr eftersom HERR parkas verkar tycka att den är värd så mycket...eller kanske rättare sagt att den är värd så lite.