Tradera mera

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

rumpeldunken skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]Ser faktiskt så ut nu när du säger det.
Jag kikade på min och mycket riktigt sitter hålen på exakt samma ställen.
är din limmad hals då?[/quote]

Jepp
gäst

Inlägg av gäst »

[quote="Randy "SilverBack&"]
rumpeldunken skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]Ser faktiskt så ut nu när du säger det.
är din limmad hals då?[/quote]

Jepp[/quote]
okej...högst möjligt att det är en sådan då :roll: eller? tycker den va fin iaf :wink:
Användarvisningsbild
melodika
Medlem+

Inlägg av melodika »

rumpeldunken skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]
är din limmad hals då?
Jepp[/quote]
okej...högst möjligt att det är en sådan då :roll: eller? tycker den va fin iaf :wink:[/quote]

Jag får väl blanda mig i igen då när det diskuteras mina prylar :D . Det kan nog stämma att det är en HB kropp, den ser onekligen liknande ut, speciellt stallet (som jag sålt separat) är fasen likadant. Kan inte säga så mkt om skicket annat än att det är en del jobb med den. Hade jag haft tid hade jag nog gett mig på den, men jag har lite för många projekt just nu. Bla en strata-bas som snart är klar, kke postar om den senare.
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

melodika skrev:
rumpeldunken skrev:[quote="Randy "SilverBack&"]
är din limmad hals då?
Jepp
okej...högst möjligt att det är en sådan då :roll: eller? tycker den va fin iaf :wink:[/quote]

Jag får väl blanda mig i igen då när det diskuteras mina prylar :D . Det kan nog stämma att det är en HB kropp, den ser onekligen liknande ut, speciellt stallet (som jag sålt separat) är fasen likadant. Kan inte säga så mkt om skicket annat än att det är en del jobb med den. Hade jag haft tid hade jag nog gett mig på den, men jag har lite för många projekt just nu. Bla en strata-bas som snart är klar, kke postar om den senare.[/quote]

Hehe, tror jag har högsta budet nu. Om jag vinner så blir det nog inte så mycket jobb med den. På med hals, mekanik o elektronik. Tycker den ser underbar ut. Det är ju snyggt med trash 8)
/Linus
Skriv svar