För det första så hör Warwickar till sådana basar jag undvikit.blackparkas skrev:Det borde väl inte vara några nyheter för dig Peter? Så många yxor du sålt!
För det andra så måste jag väl få säga emot lite också

200071 skrev:För det första så hör Warwickar till sådana basar jag undvikit.blackparkas skrev:Det borde väl inte vara några nyheter för dig Peter? Så många yxor du sålt!
För det andra så måste jag väl få säga emot lite också
Säkra källor säger att den är såld redan....Lassebasse skrev:jag mailade. blev sugen faktiskt.
whatawaste skrev:Säkra källor säger att den är såld redan....Lassebasse skrev:jag mailade. blev sugen faktiskt.
Den blev finare efter puts. Nån annan tog den.blackparkas skrev:whatawaste skrev:Säkra källor säger att den är såld redan....Lassebasse skrev:jag mailade. blev sugen faktiskt.
Har du köpt den eller?
Först säger du den är skabbig se´n säger du att du köpt den.... hur ska du ha det?
Får nog se till att ringa och köpa den imorgon när jag åker ner till stan..
Jag dyker förbi på tisdagkvällHellish skrev:Ja, jag undvek den här tråden tills den anlände idag.![]()
Nu lät den säkert värre på min beskrivning än vad den är. Spelkänslan kommer att bli superb när jag sänkt strängarna en aning, ljudet är maffigt och knorrigt, the way I like it.
Så.. Min första "riktiga" bas! Och med "riktig" menas ett större märke.