Warwick Fortress One
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
-
- Medlem++
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- hosse
- Medlem+++
nej då, du behöver en p-bas iställetrumpeldunken skrev:Nä fy tusan vad denna låter bra...Ska ta mig ännu en funderare ifall detta verkligen är rätt

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
Ja det skulle inte sitta helt fel faktiskt...Har kollat en hel del på gamla P-basar...men en vettig stärkare ligger högst upp på inköpslistanhosse skrev:nej då, du behöver en p-bas iställetrumpeldunken skrev:Nä fy tusan vad denna låter bra...Ska ta mig ännu en funderare ifall detta verkligen är rätt

Nä usch...Spelar en timme med warwicken, en timme med jazzen, en timme med ricken, men alla känns så ***** bra, trots att dom alla har olika sound och spelkänsla!

*TÄÄÄÄÄNK, TÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK!!!*
Nu äre basketträning för mig! Dags att rensa tankarna

Sen är jag fight for fit igen

Nu blev det fel....
- hosse
- Medlem+++
klart som korvspad att jazzen behöver en elak brorsa med split single-coil mickar och råkkenråll-attityd.rumpeldunken skrev:Ja det skulle inte sitta helt fel faktiskt...Har kollat en hel del på gamla P-basar...men en vettig stärkare ligger högst upp på inköpslistanhosse skrev:nej då, du behöver en p-bas iställetrumpeldunken skrev:Nä fy tusan vad denna låter bra...Ska ta mig ännu en funderare ifall detta verkligen är rätt
Nä usch...Spelar en timme med warwicken, en timme med jazzen, en timme med ricken, men alla känns så ***** bra, trots att dom alla har olika sound och spelkänsla!![]()
Nu äre basketträning för mig! Dags att rensa tankarna![]()
Sen är jag fight for fit igen![]()
Nu blev det fel....
www.chucknorrisfacts.com
Jo...Kan avslöja att jag försökte byta jazzen plus lite cash mot den röda P '78:an, men den var till 95% redan såld när jag kom till skott...hosse skrev:klart som korvspad att jazzen behöver en elak brorsa med split single-coil mickar och råkkenråll-attityd.rumpeldunken skrev:Ja det skulle inte sitta helt fel faktiskt...Har kollat en hel del på gamla P-basar...men en vettig stärkare ligger högst upp på inköpslistanhosse skrev:nej då, du behöver en p-bas iställetrumpeldunken skrev:Nä fy tusan vad denna låter bra...Ska ta mig ännu en funderare ifall detta verkligen är rätt
Nä usch...Spelar en timme med warwicken, en timme med jazzen, en timme med ricken, men alla känns så ***** bra, trots att dom alla har olika sound och spelkänsla!![]()
Nu äre basketträning för mig! Dags att rensa tankarna![]()
Sen är jag fight for fit igen![]()
Nu blev det fel....

Fast jag är mer än nöjd med min jazz så jag ska inte klaga

- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Är inte du i skolan så här dags?! Stannar hemma för att utöva virtuell smädningrumpeldunken skrev:Nej, inte ska jag väl sälja ricken!!the_great_alfonzo skrev:Lyssna inte på honom, det är ju Hosse för böfvelen! Ska du sälja nåt ska du väl sälja ricken, det är ju den enda modellen du har som inte går att snyggifiera!![]()
PUUUUUCKOOOOOOOOOOOOOOO!

- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- knedy
- VIP medlem