LasVegasbasen. BORTBYTT!
-
- Medlem++
Börjar fundera är den för extrem? kanske ska sätta på ett svart plektrumskydd... så den ser ut som alla andra basar??Skumt, håller med den förre ägaren och byggherren Geddy Lee hade det varit en vanlig sketen Mexicobas hade den säkert gått för 4000kr relativt snabbt.Har en polare som har en MIM jazzbas ungefär lika gammal som min hals den är betydligt sämre på precis ALLT!! Den låter sämre mekaniken är ett skämt dessutom är min hals ljuvlig jämfört med hans! Killen har alltid varit nöjd med sin bas tills han provade min nu är han väldigt ledsen! Funderar om jag skulle annosera ut hans istället och ge honom min?!? I denna sjuka värld skulle jag säkert sålt hans snabbare och dyrare (den är ju original hahahahah)Har nu fått prova div. Squierbasar både "vanliga" och VM och dom är ju ett skämt vad gäller känsla och framförallt mekaniken jämfört med denna bas dom låter ju rätt hyfsat fast lite plonkigt men......billigkänslan är ju bara förnamnet.Provade även ett par MIM basar både J-bas och P-bas för omkring 7000kr och dom var inte roliga nästan samma "billiga" Känsla och lät även dom ganska plonkigt.Nej funderar faktiskt på att behålla denna trots att jag absolut inte behöver 2 basar. Men vafan det är ju roligt att ha grejor eller?!!
FENDER,MARUSZCZYK,BAUM,YAMAHA,PHIL JONES,TC-ELECTRONIC.GK.AMPEG
- Klopper
- Hedersmedlem
Vad fick du för den?elmelino skrev:BORTA!
En Camaro från Bollnäs?

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

-
- VIP medlem
ja berätta nu, ja hann ju inte ens säga ja på ditt bytesförslag..
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr Spock
- Medlem++
- Klopper
- Hedersmedlem
Aj då!Mr Spock skrev:marcbass skrev:ja berätta nu, ja hann ju inte ens säga ja på ditt bytesförslag..
Hamnade basen i Rövemåla (Asarum)?

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.