Mr Spock skrev:Hehe...Linus och jag hade en aaaning strul med Bussgods på sträckan Karlshamn - Örebro. Vad tog det, Punkster? En vecka? 10 dagar?
Med undantag för denna "incident" är Bussgods I M O både prisvärt och pålitligt.
Bussgods brukar vara bra. Fast just den här gången var det inte det. Tror det tog 9 dagar allt som allt, och ingen hade någon aning om var paketet fanns förrens det (av en slump kan det tyckas) råkade dyka upp i Örebro. Var där och frågade efter det, kille hade inte en susning. "Nej, det har vi inte fått in" och sånt där. Jag pekade på ett paket jag såg och bad honom kolla, såg ganska bra ut på form och storlek. Och visst var det rätt.
Men men, efter denna affär är jag luspank. Så 200 spänn på Bussgods är mycket cash just nu. Därför prövar jag med PB först.
Ytterligare ett grattis o välkommen till EB-orden (inte klubben!) Planer för världsherravälde kommer att skickas ut efter de gängse initiationsriterna är avklarade.
It's always "a" dildo. Never say "your" dildo or "his/her" dildo.
BasBonkers skrev:Ytterligare ett grattis o välkommen till EB-orden (inte klubben!) Planer för världsherravälde kommer att skickas ut efter de gängse initiationsriterna är avklarade.
Bilder ska du få. Tror att Årnes har Bussgodsat den idag, han skulle höra av sig när det var fixat. Men lite tur alltså imorgon, eller början på nästa vecka.
På grund av händelser utanför min kontroll så har jag inte kunant fixa det idag, utan den reser mot Örebro i morgon. Med mycket tur så kan den hinna med en buss så den går att hämta ut på eftermiddagen, men jag kan inte lova.
200071 skrev:På grund av händelser utanför min kontroll så har jag inte kunant fixa det idag, utan den reser mot Örebro i morgon. Med mycket tur så kan den hinna med en buss så den går att hämta ut på eftermiddagen, men jag kan inte lova.
Har bara provat unplugged än så länge, så jag har inte så många kommentarer. Men den är väldigt lätt. Rejält framtung. Bra spänst i strängarna för att vara kortskalig. Snygg som attan.
Ska göra en rejäl utvärdering och skriva en ordentlig recension vad det lider.
Förresten så måste jag passa på att tacka Peter Årnes också. Han har provspelat den, skött affären och sett till att den skickades hit. Och helt utan ersättning. Stort tack mannen, utan dig hade det inte blivit nån bas för mig! Du är guld värd!
Lite lustigt egentligen att det sitter en kåpa utan något under.
Tyckte också det först, men det fyller en bra funktion. Perfekt ergonomiskt utformat för att stödja tummen på vid fingerspel. Annars brukar jag inte gilla kåpor, men den här får stanna.