BBQV-lotteri! SLUTSÅLT!
- Klopper
- Hedersmedlem
- broder blues
- Medlem++
Fat chance... Varför skulle nån här sälja en bas som dom har köpt? Händer ju bara interokker skrev:jag vill ha 6 valfria nummer!
å sen vill jag ha första tjing på telebasen av den som vinner OM jag inte vinner den

Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
- BBQV
- Forumvärd
5 lotter kvar! Det här går ju som på räls!
Jag tycker givetvis att det är en bra idé, men bara om halva överskottet går till Knedy för hans insatser som programledare och lottogeneral. Eftersom jag är part i målet så överlåter jag åt forumet att avgöra.Janne skrev:Snart alla lotter sålda, kul. Vad säger uberstormbandfuhrer knedy och herr bbq, vore det inte läge att släppa antalet lotter fritt? Bbq har gett mig och många andra mycket hjälp här på forumet, så nog bör han kunna få ta ut lite mer än självkostnadspris på de här basarna? Bara ett förslag i all förnumstighet.
Självklart! Jag säger som Roy i Macken: Ring mäj se'n.Cliff_the_great skrev:Går det få ett svart p-skydd på telen mot en liten extra kostnad om man vinner. Skulle vara snuskigt läckert.
Nå'n gång ska väl vara den första?broder blues skrev:Fat chance... Varför skulle nån här sälja en bas som dom har köpt? Händer ju bara interokker skrev:jag vill ha 6 valfria nummer!
å sen vill jag ha första tjing på telebasen av den som vinner OM jag inte vinner den
- Evilbiker
- Medlem++
- knedy
- VIP medlem
Det låter utmärkt tycker jag!BarbequeVillage skrev:Jag tycker givetvis att det är en bra idé, men bara om halva överskottet går till Knedy för hans insatser som programledare och lottogeneral. Eftersom jag är part i målet så överlåter jag åt forumet att avgöra.Janne skrev:Snart alla lotter sålda, kul. Vad säger uberstormbandfuhrer knedy och herr bbq, vore det inte läge att släppa antalet lotter fritt? Bbq har gett mig och många andra mycket hjälp här på forumet, så nog bör han kunna få ta ut lite mer än självkostnadspris på de här basarna? Bara ett förslag i all förnumstighet.

Officiell stormästare i EB-orden
- Kim S
- Medlem++
Jag tycker på något sätt att man ska hålla sig till de antal man satt upp från början, om det inte är ett insamlingslotteri à la MALA eller 200071. Klart att BBQ är en hyvens kille och har hjälpt många med mycket, men nu var det ju en ren säljtråd som blev lotteri.
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
- BBQV
- Forumvärd
Det är alltid trevligt med uppskattning och mer pengar än man tänkt sig, men jag förstår din poäng Kim. Det känns ärligare att hålla sig till de regler som gällde från början. Det innebär att det i nuläget är tre lotter kvar!
Jag har skickat ut ett PM om det praktiska till alla som anmält sig. Om nå'n av er inte fått informationen så får ni höra av er!
Jag har skickat ut ett PM om det praktiska till alla som anmält sig. Om nå'n av er inte fått informationen så får ni höra av er!
- mangan
- Medlem+
- Micael
- Medlem+
- Micael
- Medlem+
- Evilbiker
- Medlem++
- BBQV
- Forumvärd