-
- Mark Kung Sthlm
- Medlem+
- macahan
- Medlem+++
oh yes.. men jag byter inte rakt av.. jag behöver kosing och som sagt så ryker båda iväg.. det bästa med en fenderbas förutom hur den ser ut/låter och spelar är att man kan ställa den i ett hörn och inte vara orolig ifall det daskar i golvet vid flyttstädningen. Jämfört med en thunderbird.
edit: fast den röda thunderbirden är nog ta mig tusan världens fränaste bas.. men jag har iallafall ägt den EN gång.
edit: fast den röda thunderbirden är nog ta mig tusan världens fränaste bas.. men jag har iallafall ägt den EN gång.
Okej, det blir nog bra. En Fender är ju alltid en Fender... cool i grön också!macahan skrev:oh yes.. men jag byter inte rakt av.. jag behöver kosing och som sagt så ryker båda iväg.. det bästa med en fenderbas förutom hur den ser ut/låter och spelar är att man kan ställa den i ett hörn och inte vara orolig ifall det daskar i golvet vid flyttstädningen. Jämfört med en thunderbird.
Ja, den röda t-birden är i mina ögon nog världens fränaste bas, i alla fall en av dom

- blackparkas
- Medlem++++
-
- VIP medlem
Och jag är inte lika cool som en grön Pbas..macahan skrev:i mina ögon med.. men när ägaren inte är lika cool så spelar det ingen rollrumpeldunken skrev: Ja, den röda t-birden är i mina ögon nog världens fränaste bas, i alla fall en av dom
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VIP medlem
Handtag, famntag, klapp och kyss är nu utfört.. 
Nu ska vi bara hitta en dag då vi kan hångla..
Ha de så länge Zeb...

Nu ska vi bara hitta en dag då vi kan hångla..
Ha de så länge Zeb...
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- blackparkas
- Medlem++++
- Mr Spock
- Medlem++
- blackparkas
- Medlem++++
- Foxbat
- Medlem++
Ber ni riktigt snällt så kan jag sälja min fågel med stratajack. Fast det kanske inte bara är det som gör den cool. Den är ooh så snygg din T-bird Macahan.macahan skrev:i mina ögon med.. men när ägaren inte är lika cool så spelar det ingen rollrumpeldunken skrev: Ja, den röda t-birden är i mina ögon nog världens fränaste bas, i alla fall en av dom
(C) Handicamp
Fender-OLP-HPD-Räserbajser
Färg?Foxbat skrev:Ber ni riktigt snällt så kan jag sälja min fågel med stratajack. Fast det kanske inte bara är det som gör den cool. Den är ooh så snygg din T-bird Macahan.macahan skrev:i mina ögon med.. men när ägaren inte är lika cool så spelar det ingen rollrumpeldunken skrev: Ja, den röda t-birden är i mina ögon nog världens fränaste bas, i alla fall en av dom

- Mark Kung Sthlm
- Medlem+
- Foxbat
- Medlem++
Vintage sunburst heter den.rumpeldunken skrev:Färg?Foxbat skrev:Ber ni riktigt snällt så kan jag sälja min fågel med stratajack. Fast det kanske inte bara är det som gör den cool. Den är ooh så snygg din T-bird Macahan.macahan skrev:i mina ögon med.. men när ägaren inte är lika cool så spelar det ingen rollrumpeldunken skrev: Ja, den röda t-birden är i mina ögon nog världens fränaste bas, i alla fall en av dom
(C) Handicamp
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Cliffy
- Medlem++
Shit att du ens vågar gör dig av med de två av de coolaste basarna på forumet. Sätter en 20:a på att du ångrar dig snart. Inte för att ett rick lotteri är mig emot men...macahan skrev:oh yes.. men jag byter inte rakt av.. jag behöver kosing och som sagt så ryker båda iväg.. det bästa med en fenderbas förutom hur den ser ut/låter och spelar är att man kan ställa den i ett hörn och inte vara orolig ifall det daskar i golvet vid flyttstädningen. Jämfört med en thunderbird.

- macahan
- Medlem+++
visst finns det risk att jag ångrar mig, det är basar jag verkligen gillar. samtidigt är lägenheten något jag värderar betydligt högre. Så jag har ju fortfarande kvar my main axe 72:an.Cliff_the_great skrev:
Shit att du ens vågar gör dig av med de två av de coolaste basarna på forumet. Sätter en 20:a på att du ångrar dig snart. Inte för att ett rick lotteri är mig emot men...