Clover XP15.6 bytes och säljes! [SÅLD]
- Ale
- Medlem++
App app, det där var överdrift!edvin skrev:Löjligt pris veckan ut!
6000:-
Detta gäller veckan ut, sen åker den ut på Blocket.
I värsta fall kanske du kan byta in den mot en Drome + mellanskillnad på random musikaffär, det finns väl en stor 4 sound i Umeå?
Man går ju på förlust jämfört med kontantaffär, men det kan ju vara en idee.
Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- knedy
- VIP medlem
Precis, man borde ju få mer än 6000spänn om man säljer den till en musikaffär ju.Ale skrev:App app, det där var överdrift!edvin skrev:Löjligt pris veckan ut!
I värsta fall kanske du kan byta in den mot en Drome + mellanskillnad på random musikaffär, det finns väl en stor 4 sound i Umeå?

Officiell stormästare i EB-orden
- edvin
- Medlem++
Tror ni det? Okänt märke ju.knedy skrev:Precis, man borde ju få mer än 6000spänn om man säljer den till en musikaffär ju.Ale skrev:App app, det där var överdrift!edvin skrev:Löjligt pris veckan ut!
grejor
- Ale
- Medlem++
- edvin
- Medlem++
Ja, kanske vore nåt. De har en 210 gorm och jag känner grabbarna väl... HmmAle skrev:Jag vet inte vad dromen ligger på nuförtiden, men om man byter in blir clovern "mer värd" än om man säljer den till dom. Säg att du kanske får 8000 för den som inbyte, och så får du kanske lägga 2000 till för dromen.

grejor
- Ale
- Medlem++
Gorm är nice, men tuuuung.edvin skrev:Ja, kanske vore nåt. De har en 210 gorm och jag känner grabbarna väl... HmmAle skrev:Jag vet inte vad dromen ligger på nuförtiden, men om man byter in blir clovern "mer värd" än om man säljer den till dom. Säg att du kanske får 8000 för den som inbyte, och så får du kanske lägga 2000 till för dromen.
Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- edvin
- Medlem++
Ja den är ju fan det. Drome är ju som en helt annan sak.Ale skrev:Gorm är nice, men tuuuung.edvin skrev:Ja, kanske vore nåt. De har en 210 gorm och jag känner grabbarna väl... HmmAle skrev:Jag vet inte vad dromen ligger på nuförtiden, men om man byter in blir clovern "mer värd" än om man säljer den till dom. Säg att du kanske får 8000 för den som inbyte, och så får du kanske lägga 2000 till för dromen.
Låter Gormen galet mycket bättre än Drome?
grejor
- Ale
- Medlem++
Vet itne hur nya Gormen låter, men den gamla var kanon. Lite mer headroom, annan förstärkardel ju. Men jag hade lätt valt Dromen för dess portabilitet. Visst Dromen är rätt tung om man jämför med Tecamp och Markbass, men inte överdjävligt.edvin skrev:Ja den är ju fan det. Drome är ju som en helt annan sak.Ale skrev:Gorm är nice, men tuuuung.edvin skrev:Ja, kanske vore nåt. De har en 210 gorm och jag känner grabbarna väl... HmmAle skrev:Jag vet inte vad dromen ligger på nuförtiden, men om man byter in blir clovern "mer värd" än om man säljer den till dom. Säg att du kanske får 8000 för den som inbyte, och så får du kanske lägga 2000 till för dromen.
12'an i Dromen är jävligt snärtig, vilket jag gillar. Låter ganska olikt de flesta andra 12'or tycker jag.
Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- edvin
- Medlem++
Tycker jag också.Ale skrev:Vet itne hur nya Gormen låter, men den gamla var kanon. Lite mer headroom, annan förstärkardel ju. Men jag hade lätt valt Dromen för dess portabilitet. Visst Dromen är rätt tung om man jämför med Tecamp och Markbass, men inte överdjävligt.edvin skrev:Ja den är ju fan det. Drome är ju som en helt annan sak.Ale skrev:Gorm är nice, men tuuuung.edvin skrev:Ja, kanske vore nåt. De har en 210 gorm och jag känner grabbarna väl... HmmAle skrev:Jag vet inte vad dromen ligger på nuförtiden, men om man byter in blir clovern "mer värd" än om man säljer den till dom. Säg att du kanske får 8000 för den som inbyte, och så får du kanske lägga 2000 till för dromen.
12'an i Dromen är jävligt snärtig, vilket jag gillar. Låter ganska olikt de flesta andra 12'or tycker jag.
Drome tycker jag dock låter lite mer high-end än vad NeoDrome gör, vilket är något positivt på NeoDromens sida tycker jag.
grejor
- edvin
- Medlem++
- Tössberg
- Medlem++