Pedulla för $31.5 (avslutad auktion)

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem

Pedulla för $31.5 (avslutad auktion)

Inlägg av knedy »

Faan vad jag hatar att jag var så trött igår så jag inte orkade vänta på att han skulle svara på mailet om han kunde skicka den till sverige, tydligen kunde han det. :x

http://cgi.ebay.com/Project-bass-guitar ... 286.c0.m14
Officiell stormästare i EB-orden
Användarvisningsbild
Bassmaniac
Medlem+

Inlägg av Bassmaniac »

Hmm, den var nog inte värd mer än just $31.50. Hur i helskotta skulle man fixa den där besynnerliga halsskadan?! Verkar ju som om greppbrädan på första bandet är helt bortbruten tillsammans med en rejäl bit trä ur halsen. Nä, var glad du att nån annan köpte den så att den personen får slita sitt hår istället :wink:

Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70

Rigg: Fender Custom Shop Rumble Bass 300T+ 2x410 Rumble Bass-lådor
Fender Rumble Bass V3 500 Combo

http://www.myspace.com/bluecometsblues" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem

Inlägg av knedy »

Byta greppbräda är väl inte världens svåraste grej, lacka om den och ett par schyssta mickar och tjofadderallanla så har man en ball bas. :P
Officiell stormästare i EB-orden
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Inlägg av Klopper »

Bassmaniac skrev:Hmm, den var nog inte värd mer än just $31.50. Hur i helskotta skulle man fixa den där besynnerliga halsskadan?! Verkar ju som om greppbrädan på första bandet är helt bortbruten tillsammans med en rejäl bit trä ur halsen. Nä, var glad du att nån annan köpte den så att den personen får slita sitt hår istället :wink:

Anders
+ Oändligt!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
RobinoZombie
Medlem+

Inlägg av RobinoZombie »

HA!

snacka om Nollband;)
|Orange AD200MKI|Ampeg 610HLF|
|Gibson Ripper '74|Gibson G-3 '76 Oddball|Fender Precision '66|Fender AM Std '98|Fender Jazz 62RI '02|
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

Fy fan...lite slöjd och voila - rock'n'roll...
Skriv svar