Köpa, eller inte köpa?
- Dramo
- VIP medlem
Köpa, eller inte köpa?
http://www.blocket.se/vi/19162714.htm?ca=15_s
Är den inte fin? Och billig!
Nu vet jag att Samick inte är särskilt bra grejer i sitt originalutförande, men kan man göra något häftigt med denna så att den blir bra?
Har redan en P-bas, men en sunburst slit-o-slängbas är ju inte helt fel.
Är den inte fin? Och billig!
Nu vet jag att Samick inte är särskilt bra grejer i sitt originalutförande, men kan man göra något häftigt med denna så att den blir bra?
Har redan en P-bas, men en sunburst slit-o-slängbas är ju inte helt fel.
- knedy
- VIP medlem
- BB3000S
- VIP medlem
- hosse
- Medlem+++
du kommer nog inte bli riktigt nöjd med den vad du än göra. att "uppgradera" den kommer nog kosta mer än det smakar. tyvärr.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
- BB3000S
- VIP medlem
Jo det är en jazz och inte vet jag om den är till salu... Poängen är att om man jämför SX'en med denna så framstår SX'en som en klart mycket mer prisvärd deal, och dessutom bra oavsett priset om man får tro Geddy på hans ord och det får man.Dramo skrev:Är Geddans till salu då? Och är inte det en Jazz?BB3000S skrev:Inte köpa!
Jämför med Gäddans SX för i princip samma pengar eller mindre beroende på hur man räknar.

Jag kollade in Geddy's SX i skåne i helgen, och den såg ut som vilken 3-5 tusen kronors Fenderkopia som helst, riktigt riktigt snygg.
Men vad tusan, är du sugen på objektet du frågar efter så handla på! Det är ju inga fantasisummor du förlorat om du blir missnöjd.
| BB1000| BB2000 | BB3000 | BB5000 |
| Stingray | Jazz | Precision | Cirrus |
| Aguilar db680 | Ampeg SVT-IIp | EBS HD350 |
| Bergantino AE410 | EBS ProLine 410 | Carvin 410+118 |
- Dramo
- VIP medlem
Och han försökte byta till sig sin SX mot min SX, och så är den knappt värd en fjärdedel av min!BB3000S skrev:Jo det är en jazz och inte vet jag om den är till salu... Poängen är att om man jämför SX'en med denna så framstår SX'en som en klart mycket mer prisvärd deal, och dessutom bra oavsett priset om man får tro Geddy på hans ord och det får man.Dramo skrev:Är Geddans till salu då? Och är inte det en Jazz?BB3000S skrev:Inte köpa!
Jämför med Gäddans SX för i princip samma pengar eller mindre beroende på hur man räknar.![]()
Jag kollade in Geddy's SX i skåne i helgen, och den såg ut som vilken 3-5 tusen kronors Fenderkopia som helst, riktigt riktigt snygg.
Men vad tusan, är du sugen på objektet du frågar efter så handla på! Det är ju inga fantasisummor du förlorat om du blir missnöjd.

- Klopper
- Hedersmedlem
Jodå!Dramo skrev:Ja, det vet jag redan. Men kan man inte göra den bra?knedy skrev:crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrAP!
Se till att "kola" den så får du säkert fina grillstunder!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- BB3000S
- VIP medlem
Inte säker på att jag hängde med i svängarna där, fast värdet sitter väl inte enbart i vad nån betalat för en pryl? Ett kap är ett kap, och Geddys SX verkar för mig vara ett sådant.Dramo skrev:Och han försökte byta till sig sin SX mot min SX, och så är den knappt värd en fjärdedel av min!BB3000S skrev:Jo det är en jazz och inte vet jag om den är till salu... Poängen är att om man jämför SX'en med denna så framstår SX'en som en klart mycket mer prisvärd deal, och dessutom bra oavsett priset om man får tro Geddy på hans ord och det får man.Dramo skrev:Är Geddans till salu då? Och är inte det en Jazz?BB3000S skrev:Inte köpa!
Jämför med Gäddans SX för i princip samma pengar eller mindre beroende på hur man räknar.![]()
Men vad tusan, är du sugen på objektet du frågar efter så handla på! Det är ju inga fantasisummor du förlorat om du blir missnöjd.Fast min har ju världens grymmaste Lundgren-mick, i och för sig.
Sorry för OT...
- Klopper
- Hedersmedlem
Rätt bas är rätt bas oavsett vad som står på huvudet på basen eller i huvudet på säljaren/köparen?
I slutändan är väl vad man själv tycker viktigast?
Skaffa det DU gillar och skit vad omvärlden tycker!
Mina 5 öre!
I slutändan är väl vad man själv tycker viktigast?
Skaffa det DU gillar och skit vad omvärlden tycker!
Mina 5 öre!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- BB3000S
- VIP medlem
BB3000S skrev:Men vad tusan, är du sugen på objektet du frågar efter så handla på! Det är ju inga fantasisummor du förlorat om du blir missnöjd.
- Mike
- The Transporter
Hjäääälp! Jag har fastnat i Quote-loopen!!!!!BB3000S skrev:BB3000S skrev:BB3000S skrev:BB3000S skrev:BB3000S skrev:BB3000S skrev:BB3000S skrev:Men vad tusan, är du sugen på objektet du frågar efter så handla på! Det är ju inga fantasisummor du förlorat om du blir missnöjd.
TVR!
Because Porsche are for girls.
Because Porsche are for girls.