Kan inte ngn köpa denna å sedan sälja den till mig så fort jag fåt ihop slantar? http://www.blocket.se/vi/19277843.htm?ca=11_s
Attans bra pris, hyfsat nära mig geografiskt oxå.
Skit med slantar just nu......får försnilla kaffekassan på kneget
Senast redigerad av Hangover den tor 27 nov 2008, 20:31, redigerad totalt 3 gång.
Hangover skrev:Kan inte ngn köpa denna å sedan sälja den till mig så fort jag fåt ihop slantar?
Attans bra pris, hyfsat nära mig geografiskt oxå.
Skit med slantar just nu......får försnilla kaffekassan på kneget
tre barn, en katt å frugan. Kan det vara av intresse, barnen kan gå enklare ärenden.
Näe, skämt åsido har jag nog tyvärr inte det, en trasig Yamaha Telecaster med humbuckers.
Helt spelbar men kroppen har vart i två bitar sedan jag lekte Pete Townsend på lyran, jävla vilket ös det var så nu är det luckan till elektroniken som håller fast den nedre delen...
Ett ärligt tack för ett jättejuste förslag, e ngt visst med PB;are
Åker en tur till Emmaboda i nästa vecka tomhänt dit åspelandes hela vägen tebax.
Ja jävla i min lilla låda.....tror knappt det e sant det här men det e de.
Hangover skrev:Åker en tur till Emmaboda i nästa vecka tomhänt dit åspelandes hela vägen tebax.
Ja jävla i min lilla låda.....tror knappt det e sant det här men det e de.
I skrivande stund så är min arbetskamrats son å hämtar Åskfåglen, hans huldra moder i sin tur ska till sin telning i nästa vecka och tar med sig den till mig.
Vart lite strul innan vi sydde ihop säcken, killen har express-separerat å det verkar som frugan har snullat hans mobil så han var inte lätt å få tag på.
Hangover skrev:I skrivande stund så är min arbetskamrats son å hämtar Åskfåglen, hans huldra moder i sin tur ska till sin telning i nästa vecka och tar med sig den till mig.
Vart lite strul innan vi sydde ihop säcken, killen har express-separerat å det verkar som frugan har snullat hans mobil så han var inte lätt å få tag på.
Är hans morsa en huldra?!? Coolt!!!
Vad betyder "snullat"?