Tjenare Johannes, 407 visningar och inte ETT enda napp, det är lite skumt tycker jag. Visst är 11.000kr ett bra pris för en T-Bird i kanonskick, men att ingen klipper den för 10.000kr är mer än lovligt förbryllande. Med tanke på vad Luthman tar för en ny Thunderbird (ca. 24.200kr) och att dom vita inte är speciellt vanliga borde det ju vara köpläge på direkten. LOLJohannes skrev:Tror nog allt att du får 11 000 för den om du har is i magen. Det är ett bra pris.DoggyD skrev:Jag slår av en tusing om det hjälper, ok?
Tjenare bp, Brasved är alltid bra att ha, den brinner bättre också ju torrare den är, right? Jag har själv haft sån där gammal brasved som du snackar om, både från '63 och '65, fast virket var ju lite billigare på den tiden, LOLblackparkas skrev:Nu vill jag minnas att innan Thomann slutade sälja vita T-birds så sålde dem för 15500:-
Tror iofs inte att det bör ha nå´n inverkan i det här fallet...
Sedan att Luthman listar dem på 24000 är en sak, men de säljs i själva verket för runt 19-20k.
Har du annonserat på Blocket/Vendolin Doggy?
Personligen tycker jag 10-11k är ett bra pris.
Hade jag haft degen hade jag gärna köpt den, men de gick visst åt till nå gammal brasved från -65....
Folk går hellre på butik iSverige och betalar 10000kr för en GrecoDoggyD skrev:Tjenare Johannes, 407 visningar och inte ETT enda napp, det är lite skumt tycker jag. Visst är 11.000kr ett bra pris för en T-Bird i kanonskick, men att ingen klipper den för 10.000kr är mer än lovligt förbryllande. Med tanke på vad Luthman tar för en ny Thunderbird (ca. 24.200kr) och att dom vita inte är speciellt vanliga borde det ju vara köpläge på direkten. LOLJohannes skrev:Tror nog allt att du får 11 000 för den om du har is i magen. Det är ett bra pris.DoggyD skrev:Jag slår av en tusing om det hjälper, ok?
Just DEN grejen tänkte jag inte på. Det måste jag börja att göra nu.Pentastar skrev:Folk går hellre på butik iSverige och betalar 10000kr för en GrecoDoggyD skrev:Tjenare Johannes, 407 visningar och inte ETT enda napp, det är lite skumt tycker jag. Visst är 11.000kr ett bra pris för en T-Bird i kanonskick, men att ingen klipper den för 10.000kr är mer än lovligt förbryllande. Med tanke på vad Luthman tar för en ny Thunderbird (ca. 24.200kr) och att dom vita inte är speciellt vanliga borde det ju vara köpläge på direkten. LOLJohannes skrev:Tror nog allt att du får 11 000 för den om du har is i magen. Det är ett bra pris.DoggyD skrev:Jag slår av en tusing om det hjälper, ok?
DoggyD skrev:Just DEN grejen tänkte jag inte på. Det måste jag börja att göra nu.Pentastar skrev:Folk går hellre på butik iSverige och betalar 10000kr för en GrecoDoggyD skrev:Tjenare Johannes, 407 visningar och inte ETT enda napp, det är lite skumt tycker jag. Visst är 11.000kr ett bra pris för en T-Bird i kanonskick, men att ingen klipper den för 10.000kr är mer än lovligt förbryllande. Med tanke på vad Luthman tar för en ny Thunderbird (ca. 24.200kr) och att dom vita inte är speciellt vanliga borde det ju vara köpläge på direkten. LOLJohannes skrev:Tror nog allt att du får 11 000 för den om du har is i magen. Det är ett bra pris.DoggyD skrev:Jag slår av en tusing om det hjälper, ok?
Jappers, det är märkliga tider vi lever i, så det är ju rätt skönt att man inte ser så många kopior till salu, då skulle man förmodligen vara helrökt, lol.Pentastar skrev:SOm det är nu så har ju kopiorna blivit lika dyra som originalen.
VIlket är helt tokigt i mina ögon.
DoggyD skrev:Just DEN grejen tänkte jag inte på. Det måste jag börja att göra nu.Pentastar skrev:Folk går hellre på butik iSverige och betalar 10000kr för en GrecoDoggyD skrev:Tjenare Johannes, 407 visningar och inte ETT enda napp, det är lite skumt tycker jag. Visst är 11.000kr ett bra pris för en T-Bird i kanonskick, men att ingen klipper den för 10.000kr är mer än lovligt förbryllande. Med tanke på vad Luthman tar för en ny Thunderbird (ca. 24.200kr) och att dom vita inte är speciellt vanliga borde det ju vara köpläge på direkten. LOLJohannes skrev:Tror nog allt att du får 11 000 för den om du har is i magen. Det är ett bra pris.DoggyD skrev:Jag slår av en tusing om det hjälper, ok?