GurraG skrev:Punkster, appropå ditt GAS-celibat så tycker jag verkligen att du ska ge den här basen en chans till. Spela på den några veckor åtminstone, så att du verkligen kommer fram till om du gillar den eller inte. Min erfarenhet är att man kan vänja sig vid konstig spelkänsla ifall man är nöjd med ljudet, vilket du ju verkar vara. Vi vill faktiskt inte se fler marcustyper här på forumet. Basar är till för att behållas!
Där sa du ett sanningens ord. Jag har ju faktiskt lovat mig själv att inte göra några större affärer på ett halvår. Den får alltså stanna till minst 8:e juni 2009. Då borde jag ju få tid att komma överens med den
Senast redigerad av Punkster den mån 08 dec 2008, 21:20, redigerad totalt 1 gånger.
Hmm.. Jag har iofs en femma nu som kommer att få lite speltid eftersom jag vann fortressen. Men å andra sidan så behöver jag inte en fyra till. Tror jag. Kanske.. Hmm..
Bra beslut! Man SKA testa olika prylar, men vet man att de inte kommer att användas är det lika bra att byta direkt! Spar nu pengarna och samla till nåt du VERKLIGEN vill ha!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
TDHP skrev:Bra beslut! Man SKA testa olika prylar, men vet man att de inte kommer att användas är det lika bra att byta direkt! Spar nu pengarna och samla till nåt du VERKLIGEN vill ha!
Frågan är bara vad det skulle kunna vara. Är ju som sagt både impulsiv och ombytlig...
TDHP skrev:Bra beslut! Man SKA testa olika prylar, men vet man att de inte kommer att användas är det lika bra att byta direkt! Spar nu pengarna och samla till nåt du VERKLIGEN vill ha!
Frågan är bara vad det skulle kunna vara. Är ju som sagt både impulsiv och ombytlig...
Kirra dig ett custombygge helt enkelt..! Ta dig fett med tid och tänk efter!
Det är det jag menar. Lägg pengar på hög till nåt i framtiden.
Tänk om du tex får jordens läge att köpa en normalt skitdyr bas för en billig penning och faktiskt HAR pengarna undanstoppade!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Punkster, appropå ditt GAS-celibat så tycker jag verkligen att du ska ge den här basen en chans till. Spela på den några veckor åtminstone, så att du verkligen kommer fram till om du gillar den eller inte. Min erfarenhet är att man kan vänja sig vid konstig spelkänsla ifall man är nöjd med ljudet, vilket du ju verkar vara. Vi vill faktiskt inte se fler marcustyper här på forumet. Basar är till för att behållas!