detta underbara instrument har nu stått orörd i ett halvår. det förtjänar att smekas minst varje dag av någon som vill/kan/hinner. piezo, delanomick, xlr etc... kostar ny nånstans runt 25 papp. ge mig ett bud...
Senast redigerad av Simon Andersson den tor 31 maj 2007, 21:54, redigerad totalt 1 gånger.
Fan Simon..... Varför ska du sälja när man inte har råd att köpa!?
Det är en ruskigt trevlig bas det där. Hade jag pengarna så hade jag knipit den direkt!
GrafZeppelin skrev:Vafan! Har du blivit kokainist eller?!?
ja va fan, är ju rockstjärna nu
blackparkas skrev:Ja... nu börjar man undra.... skärp dig nu.
Den där kan du INTE sälja!
Majonäsbasarna är väl ändå inte så bra???
jag säljer den inte pga att majonäs ev skulle vara bättre. som jag skrev, den har stått orörd alldeles för länge och det förtjänar den inte. jag har varit extremt nöjd med denna och att jag annonserar kan tyckas vara ett plötsligt beslut, men detta är nåt jag funderat på en längre tid. jag kommer absolut inte sälja den för skitpengar. ett svinigt bra instrument, men man hittar nya saker och kommer på nya idéer...
Men... Är Mayones-basarna "bättre" än mannen? När jag skriver "bättre" så menar jag såklart mer passande för dig... Jäkligt synd att du tänker sälja den hur som helst... Har du fått reda på hur sponsorgrejen med mayones innefattar dig? MÅSTE du spela på deras grejer, eller är det valbart?
Matte skrev:Sluta fresta så där. Slänger in en Neuser som blänkare och förslag. 5 strängar och trevligt!
hmm... bild på den?
FreCKo skrev:Men... Är Mayones-basarna "bättre" än mannen? När jag skriver "bättre" så menar jag såklart mer passande för dig... Jäkligt synd att du tänker sälja den hur som helst... Har du fått reda på hur sponsorgrejen med mayones innefattar dig? MÅSTE du spela på deras grejer, eller är det valbart?
som jag alltid sagt: jag vill spela på de instrument jag gillar. måste jag spela på en sort skulle jag känna mig instängd och tråkig. jag utvecklas hela tiden på bas och kommer på nya idéer gällande instrument, alltså måste jag få ha möjligheten att spela på det jag vill. (detta är min inställning gällande mig själv och har inget att göra med att jag tycker bakåtsträvande fender-nissar är tråkiga, instängda eller outvecklade på något sätt. så tolka rätt!)
sponsen är ej klar. mannen är bra på sitt sätt. jag letar nya sound och tycker majonäsen funkar bra. vi får se hur det blir med allt.