Peavey Foundation 2000. USA-tillverkad Peavey. (Såld, tror jag)
Harley Benton bandlös 5-strängad. Jag har lackat halsen med 7 lager epoxylack samt satt dit bandmarkeringar under lacken. Har slipat av en del av lacken på baksidan av halsen lite slarvigt, den var för klibbig för att ha kvar. Trasig batterilucka (sitter lite silvertejp över istället). Pris 900 plus frakt.
Senast redigerad av Janne den mån 02 feb 2009, 12:56, redigerad totalt 2 gång.
archisland skrev:Yamahan är ju grymt skön.. synd att jag är pank
Hade inte du en 6:a till salu? Byta grejer med varann? Jag kommer inte ihåg vad det var för 6:a du hade så om det är ett oförskämt förslag ber jag genast om ursäkt .
Fast dom Made In Taiwan-Yamaha:arna jag ägt och spelat på har varit jäkligt stabila så det är inget att oroa sig över imo. Hade jag varit ute efter en femma skulle jag köpt den av dig. Coolt som fan med rosa instrument.
Fast dom Made In Taiwan-Yamaha:arna jag ägt och spelat på har varit jäkligt stabila så det är inget att oroa sig över imo. Hade jag varit ute efter en femma skulle jag köpt den av dig. Coolt som fan med rosa instrument.
Definitivt. Min gamla Myungbas var tillverkad i Taiwan, och det var mycket bra kvalité på den.
archisland skrev:Yamahan är ju grymt skön.. synd att jag är pank
Hade inte du en 6:a till salu? Byta grejer med varann? Jag kommer inte ihåg vad det var för 6:a du hade så om det är ett oförskämt förslag ber jag genast om ursäkt .
Hoppsan, såg inte den här tråden förens nu
Det är en Shine 6:a det rör sig om
Är du intresserad av byte då? Har ingen koll på shine förutom Alphonzos berömda. Är ute efter en prova-och-se-om-det-är-något-för-mig-6a så det kanske funkar.
Janne skrev:Är du intresserad av byte då? Har ingen koll på shine förutom Alphonzos berömda. Är ute efter en prova-och-se-om-det-är-något-för-mig-6a så det kanske funkar.
På tal om alphonzo... har han inte hört av sig till dig om någon av dina femmor?
Han har precis införskaffat en OLP-femma med Delanos Hybrid-mik!
Janne skrev:Är du intresserad av byte då? Har ingen koll på shine förutom Alphonzos berömda. Är ute efter en prova-och-se-om-det-är-något-för-mig-6a så det kanske funkar.
Intresserad av byte? Hells fucking yeah!
EDIT: Är lite sugen på den bandlösa förvisso.. men en P-bas är alltid en P-bas, och Yamaha gillar jag
EDIT: Är lite sugen på den bandlösa förvisso.. men en P-bas är alltid en P-bas, och Yamaha gillar jag
Jag klurar någon dag om det är ok? Skulle helst få ut pengar och köpa mig en peavey grind 6:a. Har slängt ut de här på blocket igen, så ger det nån dag.
Om vi byter så kan säkert Marshall ta med din bas hit när han hämtar sin rigg och ta med yamahan till dig.
Jag klurar någon dag om det är ok? Skulle helst få ut pengar och köpa mig en peavey grind 6:a. Har slängt ut de här på blocket igen, så ger det nån dag.
Om vi byter så kan säkert Marshall ta med din bas hit när han hämtar sin rigg och ta med yamahan till dig.
Klura på du
I sådana fall byter jag strängar åt dig på Shine'n.. de som är på den nu är ingen större hit...
Ja, den var inte direkt vacker Klurar lite som sagt. Vill du byta mot min HB så är det bara att köra dock. Nya thomastik flats och ett rejält hardcase åker med HB:n i så fall.
Janne skrev:Ja, den var inte direkt vacker Klurar lite som sagt. Vill du byta mot min HB så är det bara att köra dock. Nya thomastik flats och ett rejält hardcase åker med HB:n i så fall.
Klura på!
Erkännas ska väll att jag har haft en hel del BandlösbasGAS på senare tid.. hmm..