Blocket: Bra instegs-bandlös till bra pris!
- mikkejohansson
- Medlem++
Blocket: Bra instegs-bandlös till bra pris!
Om nån är sugen att test abandlöst tror jag detta är helt rätt;
http://www.blocket.se/vi/20018143.htm?ca=2_s
En gammal baslärare hade en sån bandlös som han tokdiggade, byter man dessutom mikar har man en riktigt bra player. En tusing inklusive en "hemmaisovrummet"-stärk måste ju ses som bra pris?
Inte jag som säljer alltså.
http://www.blocket.se/vi/20018143.htm?ca=2_s
En gammal baslärare hade en sån bandlös som han tokdiggade, byter man dessutom mikar har man en riktigt bra player. En tusing inklusive en "hemmaisovrummet"-stärk måste ju ses som bra pris?
Inte jag som säljer alltså.
Fender - Pedaler - GK - TKS
- newheartshadow
- VIP medlem
hmm det såg ju rätt trevligt ut, jag som har bandlös-gas jämt nu för tiden, måste verkligen lära mig...
fast den tusingen plus frakt skulle spräcka min budget den här månaden, csn kom på att de vill ha sina pengar nu...
fast den tusingen plus frakt skulle spräcka min budget den här månaden, csn kom på att de vill ha sina pengar nu...
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
Re: Blocket: Bra instegs-bandlös till bra pris!
Shit...den där vore nåt! 
hmmmmmmmmmm..................!!!

hmmmmmmmmmm..................!!!
- peter_s
- Medlem++
-
- Medlem++
-
- Medlem+
Hehe, jodå.. Har provat en fenix j-bas också och tyckte den var riktigt skön faktisktMasayo skrev:Jag förlitar mig på en Fenix J-bas numera (bandad hals). Den känns mycket stabil.rumpeldunken skrev:jo, men dom dugerYZZ skrev:Ja dom är inte dåliga, Fenixbasarna

-
- Medlem++
- Kim S
- Medlem++
Jag ocksårumpeldunken skrev: Hehe, jodå.. Har provat en fenix j-bas också och tyckte den var riktigt skön faktisktHar förresten skickat mail honom och frågat om jag kan få köpa basen separat, men har inte fått svar än...

Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
- Holy Fingers
- Nykomling
Fast det var jag som var förstKim S skrev:Jag ocksårumpeldunken skrev: Hehe, jodå.. Har provat en fenix j-bas också och tyckte den var riktigt skön faktisktHar förresten skickat mail honom och frågat om jag kan få köpa basen separat, men har inte fått svar än...

Jag har spelat på den ett tag och jag gillar den skarpt; det enda som är lite irriterande är att tonerna "ligger på banden"; G ligger alltså inte på första pricken utan där bandet som gränsar till G# skulle vara. Så är det över hela halsen. Jag funderar på att täcka över nuvarande prickar och sätta små klistermärken på "rätt" plats. Eller, gott folk; vet ni om man kan ändra detta i stallet? Kanske systematiskt förskjuta intoneringen på något vis?
Mickarna är passiva EMG, de knorrar på bra, likaså min vänsterhand; jisses vilket jobb det är att spela bandlöst

- Holy Fingers
- Nykomling
- mikkejohansson
- Medlem++
Nog KAN du, men då kan du inte använda lösa strängar....Holy Fingers skrev:
Fast det var jag som var först![]()
Jag har spelat på den ett tag och jag gillar den skarpt; det enda som är lite irriterande är att tonerna "ligger på banden"; G ligger alltså inte på första pricken utan där bandet som gränsar till G# skulle vara. Så är det över hela halsen. Jag funderar på att täcka över nuvarande prickar och sätta små klistermärken på "rätt" plats. Eller, gott folk; vet ni om man kan ändra detta i stallet? Kanske systematiskt förskjuta intoneringen på något vis?

Fender - Pedaler - GK - TKS
- Holy Fingers
- Nykomling