Det är den nya modellen då som har fått bra omdömen och den är riktigt skön att spela på. Känns ungefär som 77:an jag hade men lite annorlunda eftersom den är ny. Har satt dit ett svart trelagers plektrumskydd istället för det vita men det vita finns självklart kvar och plasten sitter till och med på plats fortfarande.

Hittade inte många priser på blocket eller vendolin vad dessa går för beggat men nypris är väl typ runt 13 nu tror jag. Hade tänkt att sätta ut den för 10 för den är ju i rent nyskick och jag har inte bråttom att sälja den, inte än i alla fall. Men idag lyckades jag kantstöta den så på undersidan av kroppen ungefär i höjd med tonratten och jacket blev det ett litet märke.
Därför är den ute för 9 papp. Byten skulle kunna vara en orange förstärkare or120, otr120, od120 Ad200b.
Här är bilder. Dock lite senare än jag skrev att de skulle komma.

Här är skadan. På den första ser man det lilla där färgen lossnat men även några små bucklor. Andra bilden är utan blixt och man ser bättre hur det egentligen ser ut. Bucklorna syns dock inte på denna bild