Så många som verkar intresserade... Parkas och Rumpeldunken har redan PMat men nån affär är inte på G ännu PMa bud! byte mot annan kul bas, pengar eller bastopp bild finns i första posten i "posta bilder på era yamaha BB"- tråden Nej nu behåller jag den och moddar för jag fick lite skoj idéer!!
Senast redigerad av Peavey Dude den fre 30 jan 2009, 22:12, redigerad totalt 4 gång.
Jag ska som sagt snacka med mina päron om det... Mamma är bortrest tills imorgon, så...
Kan du sätta den på "On Hold" åt mig tills på lördag tror du? Jag vill verkligen ha en bandlös.. och anser själv att jag har pengarna, sen får vi se vad dom säger
Tackar Om det blir deal, hur löser vi frakten? PB-frakt kanske... den har ju inget case. När är Glanshammar? Om du ska dit kanske vi kan mötas på vägen nånstans.
Tackar Om det blir deal, hur löser vi frakten? PB-frakt kanske... den har ju inget case. När är Glanshammar? Om du ska dit kanske vi kan mötas på vägen nånstans.
Eller så möts ni helt enkelt I Glanshammar istället.. Och kom ihåg att ta med dej Lillofant!