Höfnerbas 1964 på vendolin 3500:-

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
gäst

Höfnerbas 1964 på vendolin 3500:-

Inlägg av gäst »

http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.a ... id=5536026

"Elbas höfner /1964 3500:-"

(inte jag som säljer)
Användarvisningsbild
Richard
Medlem+

Inlägg av Richard »

Det är ingen fiolbas i alla fall vet jag;
http://www.blocket.se/vi/19736497.htm?ca=10_s
gäst

Inlägg av gäst »

Richard skrev:Det är ingen fiolbas i alla fall vet jag;
http://www.blocket.se/vi/19736497.htm?ca=10_s
Nämen titta...
Vad kan det då vara? :)
Jag vet faktiskt inte om det är nåt att ha... tänkte bara tipsa eller nåt i den stilen.
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Nix. Ingen fiolbas. Det är den basen som jag vart och kollade på i Bålstad här utanför Stockholm för någon månad sedan. Inte så himla rolig. Jag avrådde han som jag var och tittade på den åt att köpa. Riktigt billig Höfner. Samma typ av bas som Kent, Eko, Hagström och andra gjorde under 60-talet. Plast med (tror jag) plywood under. Säljaren sa att Halkan bjudit mer för den än han hade begärt. Verkar som att den dealen inte gick igenom....

//J
gäst

Inlägg av gäst »

Hellboy skrev:Nix. Ingen fiolbas. Det är den basen som jag vart och kollade på i Bålstad här utanför Stockholm för någon månad sedan. Inte så himla rolig. Jag avrådde han som jag var och tittade på den åt att köpa. Riktigt billig Höfner. Samma typ av bas som Kent, Eko, Hagström och andra gjorde under 60-talet. Plast med (tror jag) plywood under. Säljaren sa att Halkan bjudit mer för den än han hade begärt. Verkar som att den dealen inte gick igenom....

//J
haha okej..skit mao
en sån här?
Bild
fast dom är ganska gulliga ändå..och den här :)
Bild
Användarvisningsbild
Mr Spock
Medlem++

Inlägg av Mr Spock »

"gulliga"? :shock:

- Jag gillar din bas, grabben! Den är så ... gullig. :?
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet

Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

rumpeldunken skrev:
Hellboy skrev:Nix. Ingen fiolbas. Det är den basen som jag vart och kollade på i Bålstad här utanför Stockholm för någon månad sedan. Inte så himla rolig. Jag avrådde han som jag var och tittade på den åt att köpa. Riktigt billig Höfner. Samma typ av bas som Kent, Eko, Hagström och andra gjorde under 60-talet. Plast med (tror jag) plywood under. Säljaren sa att Halkan bjudit mer för den än han hade begärt. Verkar som att den dealen inte gick igenom....

//J
haha okej..skit mao
en sån här?
Bild
fast dom är ganska gulliga ändå..och den här :)
Bild
Jepp. En så´n som på den övre bilden. Stränghöjden var väl ca 3 cm. Jordtjall. Men i övrigt var den fin.

//J
Skriv svar