semi-hollow J&D á la Roland på blocket!
- knedy
- VIP medlem
semi-hollow J&D á la Roland på blocket!
..för visst var det Roland som hade en?
http://www.blocket.se/vi/20085766.htm?ca=2_s
Hade jag haft kosing så kanske man hade köpt den. Billig cool hollow är svårt att hitta.
http://www.blocket.se/vi/20085766.htm?ca=2_s
Hade jag haft kosing så kanske man hade köpt den. Billig cool hollow är svårt att hitta.
Senast redigerad av knedy den mån 02 feb 2009, 19:56, redigerad totalt 1 gånger.
Officiell stormästare i EB-orden
- Mr Spock
- Medlem++
Har alltid velat ha 12 sorters dist... 

Senast redigerad av Mr Spock den mån 02 feb 2009, 22:16, redigerad totalt 2 gång.
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Sexsträngat:
- Dramo
- VIP medlem
Ska jag ta det som ett "Ja, Dramo! Jag samköper gärna med dig, och går också med på att betala två tredjedelar av det utsatta priset eftersom jag ska ha två saker, så du Dramo, betala 500 spänn!" eller ska jag ta det som ett "12 sorters dist? Pyttsan! Då får klara dig själv Dramo, för du vill ha en budgetbas!"?Mr Spock skrev:Har alltid velat ha 12 sorters dist...
- Mr Spock
- Medlem++
Dramo skrev:Ska jag ta det som ett "Ja, Dramo! Jag samköper gärna med dig, och går också med på att betala två tredjedelar av det utsatta priset eftersom jag ska ha två saker, så du Dramo, betala 500 spänn!" eller ska jag ta det som ett "12 sorters dist? Pyttsan! Då får klara dig själv Dramo, för du vill ha en budgetbas!"?Mr Spock skrev:Har alltid velat ha 12 sorters dist...
Det ska tolkas som:
Schas, pojk! Se till att få köpt en Mike Dirnt nu!

Våga vägra 34":
Sexsträngat:
Sexsträngat:
- Dramo
- VIP medlem
Ja just det, den där...Mr Spock skrev:Dramo skrev:Ska jag ta det som ett "Ja, Dramo! Jag samköper gärna med dig, och går också med på att betala två tredjedelar av det utsatta priset eftersom jag ska ha två saker, så du Dramo, betala 500 spänn!" eller ska jag ta det som ett "12 sorters dist? Pyttsan! Då får klara dig själv Dramo, för du vill ha en budgetbas!"?Mr Spock skrev:Har alltid velat ha 12 sorters dist...
Det ska tolkas som:
Schas, pojk! Se till att få köpt en Mike Dirnt nu!

Synd att det ska komma såna här snyggingar när man försöker spara pengar.

Fast nä, micken är ful! Hela basen är ful! Usch och fy vad ful den är, jag vill inte ha den. Nej!