Ett stycke Musicman Stingray -04 inkl. hardcase säljes. Askkropp och lönnbräda, 3-bands EQ, några dings men i övrigt en kalasbas!
Eftersom jag trivs bra i Fenderträsket så blir den inte spelad på. Jag behöver den inte helt enkelt.
10 000 kr inkl. Bussgods.
Innan du säljer den där, gör följande:
Skumgummi/dämpmaterial under strängarna nere vid stallet. Koppla in basen i en förstärkare. Dra på full bas + full diskant och dra av allt mellanregister på basen. Spela med fingrarna uppe vid halsinfästningen.
Sen kommer du inte sälja den där Stingray basen. Det ljudet får du aldrig fram ur en Fender.....
Ett stycke Musicman Stingray -04 inkl. hardcase säljes. Askkropp och lönnbräda, 3-bands EQ, några dings men i övrigt en kalasbas!
Eftersom jag trivs bra i Fenderträsket så blir den inte spelad på. Jag behöver den inte helt enkelt.
Skumgummi/dämpmaterial under strängarna nere vid stallet. Koppla in basen i en förstärkare. Dra på full bas + full diskant och dra av allt mellanregister på basen. Spela med fingrarna uppe vid halsinfästningen.
Sen kommer du inte sälja den där Stingray basen. Det ljudet får du aldrig fram ur en Fender.....
//J
Testat!
Resultatet var intressant, men inte tillräckligt. Fortfarande till salu!
"If you reach perfection your standards are too low."
//J
Testat!
Resultatet var intressant, men inte tillräckligt. Fortfarande till salu!
straightedge79 skrev:Hjälper till med en bump bara för att detta är den snyggaste Stingrayen!
Hade jag haft pengar så skulle jag köpt och haft den på väggen...
+1!
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart