Svart Fender p-bas 76 [Vendolin]
- joachime
- Medlem++
Svart Fender p-bas 76 [Vendolin]
http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.a ... id=5592441
En bekant till mig som säljer. Jag har klämt på den i kanske två minuter så det enda jag egentligen kan säga är att den verkar riktigt sjysst.
En bekant till mig som säljer. Jag har klämt på den i kanske två minuter så det enda jag egentligen kan säga är att den verkar riktigt sjysst.
Jobbar på Reason Studios
Spelar musik och omusik på fritiden
- Mr Spock
- Medlem++
- joachime
- Medlem++
Den är skitig!
Skicket på banden minns jag inte men jag håller med om att de ser slitna ut.

Skicket på banden minns jag inte men jag håller med om att de ser slitna ut.
Jobbar på Reason Studios
- kmo
- Medlem++
Är klarlacken intakt så får man väl förmodligen bort skiten ganska enkelt med en plastskrapa. Frågan är hur slitna banden är. Har inget emot ombandade instrument, men det kostar ju typ 2 lök till.. Priserna på 70-talare börjar bli lite väl höga...
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
- joachime
- Medlem++
Försöker få en bild av ett skabbigt pris. Är det för högt eller för lågt, eller att bara acceptera 50-öringar?alexon skrev:Det enda som inte såg skabbigt ut var priset .

Jobbar på Reason Studios
- alexon
- Medlem++
50-öringar måste vara riktigt tung betalning.joachime skrev:Försöker få en bild av ett skabbigt pris. Är det för högt eller för lågt, eller att bara acceptera 50-öringar?alexon skrev:Det enda som inte såg skabbigt ut var priset .
Man får ta i beaktning att det är ett Vendolin-pris. Annars förväntar jag mig att en 76:a för det priset är lite prydligare och inte heller defekt.