Robanjo skrev:Någon som har koll på märket? kvalité?
Är det en japansk Bacchus så ska det vara bra skit, ser inte ut som det står Universe på huvudet som är deras icke-japanska serie. Vet inte om dom har nå andra icke-japanska basar.
Robanjo skrev:Någon som har koll på märket? kvalité?
Är det en japansk Bacchus så ska det vara bra skit, ser inte ut som det står Universe på huvudet som är deras icke-japanska serie. Vet inte om dom har nå andra icke-japanska basar.
Universe är jävligt bra.
De två jag tog hem och sålde genererade nöjda köpare och imponerade testkörare i alla fall. 2000kr för en universe och man har definitivt Fender kvalitet i 5-7000kr klassen. Framförallt mickarna är imponerande.
men men... hade Bacchusen kostat mer så hade jag köpt den, men när den är så här billig blir jag misstänksam... Bacchus japanmodeller har i alla fall en överlägsen kvalitet mot Musicman, men vet katten vad det där är för variant... Så Stingrayen får nog stanna och så får jag hålla till godo med den och min Bacchus jazz.
/Johan Van Zandt, Guild, Aguilar, TKS mm. Presentation
Valle skrev:men men... hade Bacchusen kostat mer så hade jag köpt den, men när den är så här billig blir jag misstänksam... Bacchus japanmodeller har i alla fall en överlägsen kvalitet mot Musicman, men vet katten vad det där är för variant... Så Stingrayen får nog stanna och så får jag hålla till godo med den och min Bacchus jazz.