Jag vill såååå gärna ha en bandlös fyra, men har en budget på max 1600:-
Så, finns det kanske någon som har en bas ni vill sälja retardbilligt som ni kanske kan banda av åt mig (har varken kunskapen eller de fysiska nödvändigheterna för att klara det)?
Den får du gratis, mer retardbilligt än så blir det inte Har en avbandad bach som jag föredrar att spela på och kommer aldrig få några ordentliga pengar för HB:n. Så då kan det vara roligt om den kommer till nytta istället för att samla damm här. Det går säkert att göra om den till en bredspacad 4:a ganska lätt om du skulle vilja det.
Janne skrev:Den får du gratis, mer retardbilligt än så blir det inte Har en avbandad bach som jag föredrar att spela på och kommer aldrig få några ordentliga pengar för HB:n. Så då kan det vara roligt om den kommer till nytta istället för att samla damm här. Det går säkert att göra om den till en bredspacad 4:a ganska lätt om du skulle vilja det.
Janne skrev:Den får du gratis, mer retardbilligt än så blir det inte Har en avbandad bach som jag föredrar att spela på och kommer aldrig få några ordentliga pengar för HB:n. Så då kan det vara roligt om den kommer till nytta istället för att samla damm här. Det går säkert att göra om den till en bredspacad 4:a ganska lätt om du skulle vilja det.
Omg dude! Kan vi inte IVF säga 500:- ?
PM:a kontonummer!
Tror ärligt talat att du kan hitta en bättre fyra för femhundra. Jag skänker den gärna. Fast frakt får du betala eller om vi kan pratabasfrakta den.
Omg dude! Kan vi inte IVF säga 500:- ?
PM:a kontonummer!
Tror ärligt talat att du kan hitta en bättre fyra för femhundra. Jag skänker den gärna. Fast frakt får du betala eller om vi kan pratabasfrakta den.
PM:a din adress så skickar jag. Hinner inte idag, ska precis iväg till jobbet nu, men förhoppningsvis i morgon. PM:ar mitt kontonummer när jag sett vad frakten gick på.
Slänger en trevare på pratabastransport också, man vet aldrig.
Janne skrev:PM:a din adress så skickar jag. Hinner inte idag, ska precis iväg till jobbet nu, men förhoppningsvis i morgon. PM:ar mitt kontonummer när jag sett vad frakten gick på.
Slänger en trevare på pratabastransport också, man vet aldrig.