Jepp, en Variax in, allt annat ut bland annat denna.
Inte mycket att säga mer än att den är i mycket bra skick. Skön att spela på och snygg. Svider att låta denna gå
Inget case/gigbaf och jag har inga möjligheter att packa den på ett vettigt sätt så upphämtning eller PB transport gäller.
Pris: 2000
Senast redigerad av yohan den lör 25 jul 2009, 15:00, redigerad totalt 7 gång.
Köp den här nu annars måste jag kanske sälja den till Hosse på avbetalning och det brukar sällan sluta bra när en ung pojke står i skuld till en äldre man
yohan skrev:Köp den här nu annars måste jag kanske sälja den till Hosse på avbetalning och det brukar sällan sluta bra när en ung pojke står i skuld till en äldre man
yohan skrev:Köp den här nu annars måste jag kanske sälja den till Hosse på avbetalning och det brukar sällan sluta bra när en ung pojke står i skuld till en äldre man
ja, det gör jag då inte igen!
Vill bara för ordningens skull påpeka att resonemanget ovan var helt hypotetiskt och att Hosse aldrig stått i skuld till undertecknad
Vill bara för ordningens skull påpeka att resonemanget ovan var helt hypotetiskt och att Hosse aldrig stått i skuld till undertecknad
Däremot till denna undertecknad. Och jeeee med underliga förslag man får för att han ska slippa pynta tillbaks.
Däremot till denna undertecknad. Och jeeee med underliga förslag man får för att han ska slippa pynta tillbaks.
Just vad jag var rädd för. Köp denna nu någon så jag slipper dela Rix öde
OK...har inte läst tråden i sin helhet men den ligger på två papp? Och iofs är jag yngre än Hosse men vill ändå ha den på paydeal. Är pålitligt med den saken. Fråga Boom, BBQ å några till....
Hangover skrev:OK...har inte läst tråden i sin helhet men den ligger på två papp? Och iofs är jag yngre än Hosse men vill ändå ha den på paydeal. Är pålitligt med den saken. Fråga Boom, BBQ å några till....
Japp, två papp är det. Du läste om transportproblemen i första posten?
PM:a vad du tänker dig för upplägg så får vi se. D
Jag kan kanske vara sugen på att köpa denna. Jag har intresseflaggat för en bäbisblå squier classic vibe men det var lite tveksamt om den skulle bytas med nån annan. Återkommer.