Jag vill sälja den här. Jag tänkte göra något häftigt shortscale-projekt med den, men efter att ha spelat på den ett tag nu så känns shortscale lite konstigt för mig. Någon annan får ha kul med den.
1500:- eller bud. Kanske ett byte om det är något kul.
Senast redigerad av Dramo den fre 26 jun 2009, 18:34, redigerad totalt 1 gånger.
Kortskaligt är kul och väldigt tacksamt ibland, men man måste vänja sig vid det. När man väl gjort det så känns dock allt över 30" stort och klumpigt. Tror symtomet kallas gitarristfebern...
Anyway, det där är roliga små saker. Helt klart moddvänligt som du säger.
Japp, jag hade tänkt att byta stämskruvar och mick, och sedan kapa av en bit av plektrumskyddet runt rattarna och sätta dit en kontrollplatta i metall istället. Och sätta någon tapet på det plektrumskydd som är kvar. Det hade blivit snyggt, för att svart med lönnbräda är ju alltid snyggt oavsett.
Dramo skrev:Japp, jag hade tänkt att byta stämskruvar och mick, och sedan kapa av en bit av plektrumskyddet runt rattarna och sätta dit en kontrollplatta i metall istället. Och sätta någon tapet på det plektrumskydd som är kvar. Det hade blivit snyggt, för att svart med lönnbräda är ju alltid snyggt oavsett.
I M H O är följande moddar NÖDVÄNDIGA:
1. byte av pickup
2. byte av hals
Sen har man (faktiskt) en shortscalebas som räcker ända in i kaklet!