Tips Stingray

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Jensa
Medlem++

Tips Stingray

Inlägg av Jensa »

Sprillans ny röd Stingray med svart huvud och rosewoodbräda säljs på MB i Uppsala för 14 k.
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

Sprillans ny kan den inte vara, radiance red var en limited edition 2003 tror jag, men Hellboy vet nog bättre. De hade en på MB i gbg rätt länge. Snygga som fasen dock!
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Den kan ju fortfarande vara ny iom att de hade rätt hög prislapp på de där så det kan säkert vara en hyllvärmare sedan 2003...!

Men då ska den knappast kallas ny ändå iofs eftersom den är musikaffärsollad i flera år...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Splanky
Medlem+

Inlägg av Splanky »

Samuel V skrev:Sprillans ny kan den inte vara, radiance red var en limited edition 2003 tror jag, men Hellboy vet nog bättre. De hade en på MB i gbg rätt länge. Snygga som fasen dock!
Stämmer bra! Kan konfirmera att den hängde i taket på Börsen i GBG. Och var nog därför rätt orörd.
-12 Squier Jaguar SS, Cort Actionbass 4 avbandad, Cort Actionbass Jr moddad, MM SUB US, Unicorn Ozellman, Unicorn The Purist. TecAmp Puma 500, 2 st XS 115, 1x8", 2x8"
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

Splanky skrev:
Samuel V skrev:Sprillans ny kan den inte vara, radiance red var en limited edition 2003 tror jag, men Hellboy vet nog bättre. De hade en på MB i gbg rätt länge. Snygga som fasen dock!
Stämmer bra! Kan konfirmera att den hängde i taket på Börsen i GBG. Och var nog därför rätt orörd.
Jag har testat den iaf! :D
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Splanky skrev:
http://www.jam.se/produkt/Bas--el/A2650 ... Ltd-Ed.jam

Jam har också en ny. Den är dyrare. Var det inte -04 dom fanns? Kan ha fel. Har inte världens koll på Limited basarna tyvärr....

//J
Jensa
Medlem++

Inlägg av Jensa »

Ja ja, den är inte beg. i det ordets rätta betydelse i vilket fall...

Med tanke på vad en beg. Stingray kostar (ja, ord. priset på denna var högre än på en vanlig stingray), så tycker jag att det var ett bra pris.
Användarvisningsbild
daionman
Medlem+

Inlägg av daionman »

Jag har spelad på den flera gånger,inte så kul. en vanlig stingray fast lite fulare...
http://www.alwayswar.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/AlwaysWar" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv svar