the_great_alfonzo skrev:Sälj ricken eller fendern istället, for the love of god! DON'T DO IIIIT!!
LYSSNA på den kanske ett av dom klokaste saker Alfonzo sagt
Jag sitter här tio minuter innan skolan börjar o spelar på den för att känna efter lite, och absolut! Det är en grym bas och JA jag kommer ångra mig! Ljudet är klockrent om ni frågar mig! Nu har jag lite fjärilar i magen, men jag ska trots detta ändå sälja den, tyvärr!!
Den hade gärna fått stanna (Lånar ett litet citat där)
TDHP skrev:Japp, sälj! Ful bas! Säkert jättebra, men ful!
(Tycker jag alltså! )
Det var ingen som frågade vad du tyckte
Och?
Den dan jag måste be om lov för att tycka är det dags att kasta in handduken...
Ber dock om ursäkt för ot i säljtråd! Missade det!
Edit: inte ot iof men ändå.
Det har nog inte undgått någon vad du tycker om Warwick. Upprepningar blir trist i längden. Nu är det trist.
Vaddå? NÄR har jag tjatat om Warwick? Att jag gillar vintagebasar är väl ingen hemlighet, och jag har nog skrivit att jag tycker övre hornet på warwick ser ut som en erektion nån gång, men annars vet jag inte vad du menar så det får du gärna ge mig nåt konkret exempel på.
För övrigt får jag väl skriva vad jag vill, eller?
Som sagt, jag tycker inte heller man ska trasha andras säljestrådar och i detta fall var det ett misstag som jag redan bett om ursäkt för.
Så, ge mig ett exempel på mina upprepningar om Warwick tack.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
TDHP jag vill bara förtydliga att jag var och är inte ett dugg irriterad över ditt inlägg, jag försökte bara vara rolig. Vill bara förtydliga det och vill inte alls bli indragen i denna dispyt, för det var inte min mening med mitt inlägg mot dig.
TDHP skrev:Japp, sälj! Ful bas! Säkert jättebra, men ful!
(Tycker jag alltså! )
Det var ingen som frågade vad du tyckte
Och?
Den dan jag måste be om lov för att tycka är det dags att kasta in handduken...
Ber dock om ursäkt för ot i säljtråd! Missade det!
Edit: inte ot iof men ändå.
Det har nog inte undgått någon vad du tycker om Warwick. Upprepningar blir trist i längden. Nu är det trist.
Vaddå? NÄR har jag tjatat om Warwick? Att jag gillar vintagebasar är väl ingen hemlighet, och jag har nog skrivit att jag tycker övre hornet på warwick ser ut som en erektion nån gång, men annars vet jag inte vad du menar så det får du gärna ge mig nåt konkret exempel på.
För övrigt får jag väl skriva vad jag vill, eller?
Som sagt, jag tycker inte heller man ska trasha andras säljestrådar och i detta fall var det ett misstag som jag redan bett om ursäkt för.
Så, ge mig ett exempel på mina upprepningar om Warwick tack.
Jag hade fel, det enda var lite antydningar, ursäkta
Roborock skrev:TDHP jag vill bara förtydliga att jag var och är inte ett dugg irriterad över ditt inlägg, jag försökte bara vara rolig. Vill bara förtydliga det och vill inte alls bli indragen i denna dispyt, för det var inte min mening med mitt inlägg mot dig.
Ingen fara, jag såg humorn!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Roborock skrev:TDHP jag vill bara förtydliga att jag var och är inte ett dugg irriterad över ditt inlägg, jag försökte bara vara rolig. Vill bara förtydliga det och vill inte alls bli indragen i denna dispyt, för det var inte min mening med mitt inlägg mot dig.
Det är i alla fall min gamla Fortress och jag kan bara säga att det där är ett riktigt fint ex. så om ni har funderat på att köpa en Fortress så rekommenderar jag verkligen denna.