Vad är det här?
- SantaMarinella
- Medlem
- Diesel
- Medlem++
- SantaMarinella
- Medlem
Jätte trevlig och jag har runt 4000 kvar men det räcker inte så långt.GrafZeppelin skrev:Det är skräp. Hade du en trevligt Parisvistelse och blev det några pengar över?
Och min p 51:a gick till någon annan.
Fick dessutom sparken några dagar innan jag reste till Paris så jag vet inte om det blir så mycket basköpande för min del

Tråkigt värre det där med sparken...SantaMarinella skrev:Jätte trevlig och jag har runt 4000 kvar men det räcker inte så långt.GrafZeppelin skrev:Det är skräp. Hade du en trevligt Parisvistelse och blev det några pengar över?
Fick dessutom sparken några dagar innan jag reste till Paris så jag vet inte om det blir så mycket basköpande för min del
Men kämpa på för all del!!

- SantaMarinella
- Medlem
Ja, men jobbade man på Lidl får man väl skylla sig självrumpeldunken skrev:Tråkigt värre det där med sparken...SantaMarinella skrev:Jätte trevlig och jag har runt 4000 kvar men det räcker inte så långt.GrafZeppelin skrev:Det är skräp. Hade du en trevligt Parisvistelse och blev det några pengar över?
Men kämpa på för all del!!

Tack! Vi får se om jag hittar något tele/musicmaster liknande inom min prisklass när jag tar en tur till stan imorgon.
- SantaMarinella
- Medlem
Jo Lidl är ju inte direkt det bästa jobb man kan ha. Ibland fick jag jobba 8 dagar i rad utan någon ledig dag och kunde sitta i upp till 8 timmar i kassan trots att facket säger att man inte får sitta mer än 4 timmar sammanlagt. Men det är så sjukt svårt att får jobb i stockholm som ung så man tar det man kan fåbootsy skrev:Du ska bara vara tacksam för att du slapp Lidl. Hoppas du hittar ett nytt och bättre jobb!SantaMarinella skrev:
Ja, men jobbade man på Lidl får man väl skylla sig själv![]()

- SantaMarinella
- Medlem
- saft
- Medlem++
- Kontakt:
Re: Vad är det här?
jag tror jag blev kär...
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
https://orcd.co/urtidsdjur
- broder blues
- Medlem++
Den där va riktigt fulSkepp87 skrev:Det är inte ens en basTDHP skrev:Det är iaf inte en Fender!

Om huvet skulle va en pastish på en Tele så skulle designern ha stryk.
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.