Tycker inte att den ser ut att vara helt ny eftersom träet har den där lite äldre färgen.
Eller är det bara jag?
Ett pearl plektrumskydd på den och den skulle vara superkitchig!
Kan ha fel men det verkar vara en Blazerkropp med en hals från någon annan Ibanezbas. Sen vette tusan om Blazern någon gång gjordes i denna kulör? Har själv en Blazer som dock genomgår en utseendeförändring just nu men är det bästa (näst efter mina vintagebasar) jag ägt!
Tycker inte att den ser ut att vara helt ny eftersom träet har den där lite äldre färgen.
Eller är det bara jag?
Eller är det bara jag?
Kim S skrev:Är inte det något för pfyrixen? Eller minns jag helt fel?
Njo... Rosa oki.. men den där, njääää, sen ser den vääääldigt flammig ut så frågan är hur snygg den är egentligen och utgångspriset är nog i mina ögon lite väl riskabelt lågt, fast med den otroligt fina beskrivningen som säljaren har lagt så kanske man oroar sig i onödan...
Stämskruvarna är för stora för huvudet så har knipsat av lite på dom, inte så snyggt, men whatever. Kan slänga med en fender jazzbass-dekal också om du vill.
Stämskruvarna är för stora för huvudet så har knipsat av lite på dom, inte så snyggt, men whatever. Kan slänga med en fender jazzbass-dekal också om du vill.
Ge mig ett bud!
Nej nej ska vara hockeyklubba :p Vill inte ha något fenderhuvud (kanske borde ha sagt det)
undrar hur mycket den där gick upp i pris för att den nämndes här? skulle kunna tänka mig att ha den där men har lärt mig den hårda vägen att inte köpa fler instrument jag inte har klämt på, inte ens i den där prisklassen.
peppe skrev:Kan ha fel men det verkar vara en Blazerkropp med en hals från någon annan Ibanezbas.
Ber om ursäkt för jag hade fel Här är en bra sida med Ibz info, kolla in gallerierna där hittar man många olika modeller och hur dom ser ut! http://www.ibanezregister.com/
Jag blev lite sugen på den när ja såg den Natur färgade..
Enkel match med värmepistol o plocka den rosa lacken så har man en natur fin P-bas för en liten peng..
men Nja Knedy du får Buda med Punkster och Basstudio..
marcbass skrev:Enkel match med värmepistol o plocka den rosa lacken så har man en natur fin P-bas för en liten peng..
Det är inte säkert att träbitarna är snygga/matchande under lacken.Fick tag på en Blazer en gång i tiden som var strippad och oljad,det såg inte alls bra ut med två stycken fula skarvade träbitar i ask.