Fräck Jazz RI... Skulle du bli arg av en MM mick i den? Känner att det inte precis är rätt att kracka tråden med att fråga mer i detalj varför du säljer av dessa finingar, så jag låter bli!
Boom skrev: Alfonzo, du får sätta i hur många mickar du vill om du köper den , det är helt OK med mig
Sjukdom, en reumatisk sjukdom som nu satt sig i mina fingrar.
Just nu är det osäkert om jag kommer kunna spela bas i framtiden överhuvudtaget.
Aj då, fan vad synd på en sån förmåga!
Min ena gitarrist har reumatisk psoriasis och det satte sig ett tag i ringfingret på vänsterhanden så han kunde inte spela på ett bra tag. Nu äter han medicin mot det och det tycks funka bra.
Tror medicinen heter conserta eller nåt liknande, hoppas det finns nåt sådant som hjälper mot det du har också!
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
Boom skrev:
Just nu är det osäkert om jag kommer kunna spela bas i framtiden överhuvudtaget.
Fan Hey man! Vi håller tummarna för att det fixar sej! Lycka till med påkryandet!
Hoppas verkligen att det löser sig för dig!! Det finns få saker som är så sorgliga som när folk som tvingas sluta göra det som de älskar att göra på grund av att en sjukdom sätter stopp.
Boom skrev:
Fan Hey man! Vi håller tummarna för att det fixar sej! Lycka till med påkryandet!
Damn, inte alls kul ju! Krya som sagt på dej rejält nu!
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
ajjjjjj.. det där är en fin jazzbas.. du vill inte byta mot något annat skoj antar jag?
meee likey... tänk va fin den och 72:an skulle va tillsammans..
Jaha, så du har också gamla Fender mickar från 1972 på din bas. Jaja, men då e de nog värd en 15000:-..
Kolla vad dom går för på Ebay..
Spelar inte så stor roll ifall den är i bra skick från 2004 eller 2007.
Jag sålde min CUSTOMSHOP Thumb NT6:a med Leds för 16500:-.. Den kostar 48000.-.. Och precis innan den såldes va den på service hos Warwick.. Den va som helt NY...
marcbass skrev:Jaha, så du har också gamla Fender mickar från 1972 på din bas. Jaja, men då e de nog värd en 15000:-..
Jag sålde min CUSTOMSHOP Thumb NT6:a med Leds för 16500:-.. Den kostar 48000.-.. Och precis innan den såldes va den på service hos Warwick.. Den va som helt NY...
Men men..
Den stannar nog hos dig en stund!
Såså pojkar, börja inte kivas nu. Boom sätter precis det pris han vill.
Dessutom tillkommer ju frakt och moms på 28% om man handlar från Staterna. Och med den svaga dollarn har fraktpriserna gått upp nåt hutlöst mycket.
marcbass skrev:Jaha, så du har också gamla Fender mickar från 1972 på din bas. Jaja, men då e de nog värd en 15000:-..
Men men..
Den stannar nog hos dig en stund!
Såså pojkar, börja inte kivas nu. Boom sätter precis det pris han vill.
Dessutom tillkommer ju frakt och moms på 28% om man handlar från Staterna. Och med den svaga dollarn har fraktpriserna gått upp nåt hutlöst mycket.