Den här kan nog låta coolt
Re: Den här kan nog låta coolt
Den där var väl inte så väldans stor...Kanske vore nåt, om jag nu ska sälja jazzen! Inte så jättelångt från Norrköping dessutom...
Skulle nog sitta fint till Bootsy's Sovtek

"noname element"

Senast redigerad av gäst den tis 06 maj 2008, 20:49, redigerad totalt 1 gånger.
En sovtek o den där....Ascool rigg som säkert låter mummmmmmarumpeldunken skrev:Den där var väl inte så väldans stor...Kanske vore nåt, om jag nu ska sälja jazzen! Inte så jättelångt från Norrköping dessutom...
Jepps! O en ihopplockad P basdereborn skrev:En sovtek o den där....Ascool rigg som säkert låter mummmmmmarumpeldunken skrev:Den där var väl inte så väldans stor...Kanske vore nåt, om jag nu ska sälja jazzen! Inte så jättelångt från Norrköping dessutom...

Men då måste jazzen ryka som sagt...

Men nu ska jag svara på NES annons...wish me good luck! Kommer förmodligen köpa den

Får klura mer på Fender+Sovtek=Fentek senare

- Klopper
- Hedersmedlem
Den hade varit mumma!
Åsså tryckt in mina Fender JBL 12:or i den.
Fan att stålarna in finnes!
Åsså tryckt in mina Fender JBL 12:or i den.
Fan att stålarna in finnes!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
-
- VIP medlem
- blackparkas
- Medlem++++
Ja, det är tjänstefel att inte köpa den där för din del!MikeO skrev:Den skulle se snygg ut under min Bassman.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Sno den nu inte för mig!Seaweed skrev:+1!blackparkas skrev:Ja, det är tjänstefel att inte köpa den där för din del!MikeO skrev:Den skulle se snygg ut under min Bassman.

Närå

Men jag vill sååå gärna ha den!! Men måste sälja jazzen först o jag vet inte om jag hinner med att ta den

Den skulle som sagt passa perfekt till Sovteken!! *Vill ha-begär*
Har du kollat med säljaren då? Han kanske har bråttom? Eller kanske kan tänka sej att hålla den åt dej om du betalar en handpenning?rumpeldunken skrev:Sno den nu inte för mig!Seaweed skrev:+1!blackparkas skrev:Ja, det är tjänstefel att inte köpa den där för din del!MikeO skrev:Den skulle se snygg ut under min Bassman.![]()
Närå![]()
Men jag vill sååå gärna ha den!! Men måste sälja jazzen först o jag vet inte om jag hinner med att ta den
Den skulle som sagt passa perfekt till Sovteken!! *Vill ha-begär*
- Mike
- The Transporter
Så går det när man är seg.blackparkas skrev:Ja, det är tjänstefel att inte köpa den där för din del!MikeO skrev:Den skulle se snygg ut under min Bassman.
Fast jag vill nog hellre ha en Superbass över min Marshalllåda än en Fenderlåda under min Bassman.

Så all ni med Superbassar: BYT!
TVR!
Because Porsche are for girls.
Because Porsche are for girls.
- kmo
- Medlem++