150W som spelar högt, räcker bra både till rep och mindre kroggig.
pre- och post- gain, 9 band EQ samt separata bas och treble kontroller, inbyggt chorus, line-out, effektloop, pre-amp out och pwr-amp in. Vikt 34kg. En riktig arbetshäst!!!
Pris: xxxx.- eller bud.
Eventuell frakt tillkommer vilken ligger på drygt xxx.- med bussgods så den hämtas med fördel i Malmö.
Jo, den är riktigt bra faktiskt och billig dessutom
Ända anledningen till att jag säljer den är att jag har köpt en GK 200 MB, vilket är lite smidigare att släppa på bussen m.m. Ja, just det köpte ju även en Ampeg 115 så jag har lite för mycket stärkare nu...
Så kom och Köp!!!
If it ain't got groove it ain't got soul... Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Hellish skrev:Åhhh... Sån nostalgi jag drabbades av nu. Hade en sån där som första stärk. Det var tider det.
Du ska inte slå till och bli nostalgisk igen då?
Tror även jag började på en lånad Peavey TNT modell äldre en gång i tiden och nu har man varit tillbaka ett tag igen, vilket var både nostalgi och häpnadsväckande för de låter fantastisk bra för pengarna.
If it ain't got groove it ain't got soul... Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Hellish skrev:Åhhh... Sån nostalgi jag drabbades av nu. Hade en sån där som första stärk. Det var tider det.
Du ska inte slå till och bli nostalgisk igen då?
Tror även jag började på en lånad Peavey TNT modell äldre en gång i tiden och nu har man varit tillbaka ett tag igen, vilket var både nostalgi och häpnadsväckande för de låter fantastisk bra för pengarna.
Kopplade in min i en TE 4x10 ett par gånger och det vart ett ordentligt tryck!
Hmm, det skulle ju vara om du har vägarna neråt annars blir det svårt eller kostsamt om den ska åka buss fram och tillbaka om du inte behåller den.
Du får väl se om du hittar en liknande att testa på bättre avstånd i så fall, vet bara att den fungerar bra och låter som den ska vilket är ganska varmt och mulligt snarare än hi-tech vilket säkert också går att skruva till med alla eq möjligheter.
Geddy_Lee skrev:Den där skulle jag gärna haft som hemmastärk om jag inte bott i en lyhörd lgh.
Det där måste vara galet mycket stärk för de pengarna. /Peavey-mannen
Jo det är faktiskt riktigt mycket stärk för pengarna, enda nackdelen är möjligen att den väger lite...
Silverfisk skrev:Annars köper jag den. Måste bli av med min gamla kombo först... Dags att få tummen ur röven och sätta in en annons på den!
Det är bara att köra, så länge det inte står att den är såld så är det först till kvarn som gäller.
Släng mig ett PM om du ska ha den, så fixar vi det.
Jag är eventuellt intresserad eftersom min replokalskombo drog sin sista suck i måndags. Men var i jösse namn ligger basstown?
Malmö stod det visst i första posten, sorry. Då vart jag inte intresserad längre.
Betrakta detta surr som en
*Bump*
Geddy_Lee skrev:Den där skulle jag gärna haft som hemmastärk om jag inte bott i en lyhörd lgh.
Det där måste vara galet mycket stärk för de pengarna. /Peavey-mannen
hmm.. jag köpte min sån för att störa mina grannar..