Trace & Elliot 4x10 Series 6
- RogerVatten
- Medlem
Trace & Elliot 4x10 Series 6
Nu är den ute på Vendolin. Jag har ingen som helst bråttom att sälja den, så jag har satt ganska högt pris, får se om det leder någonvart, PM:a om ni är intresserade, kollar typ en gång i veckan (kanske två).
http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.a ... id=5584006
http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.a ... id=5584006
"That was an unaccompanied basspedalsolo from Michael Rutherford"
Peter Gabriel, Genesis Live
- 41HZ
- Medlem+
- RogerVatten
- Medlem
-
- Medlem++
Möjligt jag får in en del pengar nästa vecka och då är jag klart intresserad.RogerVatten skrev:Haha, alltid! Lite iaf, vad vill du ge?YZZ skrev:Pris för PBare?
Såg också tråden där du frågade vad den kan vara värd.
2500 som dom flesta skriver där i den tråden att den är värd kan jag nog ge iaf.
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
-
- Medlem++
Jaha okej. Har ganska dålig koll på förstärkareAle skrev:3000 är nog ganska rimligt.
Och det är ju bara för att Trace har så tråkigt rykte.
Men den är ju helt klart lika bra som de flesta andra 410' combos.

Får se hur mycket pengar jag har då men 2500 ska i alla fall gå att fixa, kanske 3000 också.
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
-
- Medlem++
Men fan! Nu vill ju jag ha den här. Jag kan ta den om YZZ inte kan fixa pengar. Jag har 3000.41HZ skrev:Fan jag gillade dom där en gång i tiden. Kanske mest för att basisten i Popsicle hade en sådan och hade rätt trevligt sound.
Fan nu måste jag lyssna på dom

Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
- archisland
- Medlem+
- Kontakt:
Har en sådan där förstärkare i repan.. låter ruskigt jävla bra..!
Spelar på Yamaha|Darkglass|Line6|EBS|Rotosound|
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
- 41HZ
- Medlem+
Kultivator skrev:Men fan! Nu vill ju jag ha den här. Jag kan ta den om YZZ inte kan fixa pengar. Jag har 3000.41HZ skrev:Fan jag gillade dom där en gång i tiden. Kanske mest för att basisten i Popsicle hade en sådan och hade rätt trevligt sound.
Fan nu måste jag lyssna på dom

Rickenbacker, P-basar- pedaler - Peavey VB-2 Mesa Bass400- M2000-TKS 112, TKS 115s, TKS 412
-
- Medlem++
Men tydligen tillräckligt lite för att bära en bit ändå! Låter ju bra.Ale skrev:En anekdot om den här förstärkaren.
Pierre (RogerVatten)
Blev så sur på en metalbasist som lånade den på ett rep, att han bar den från Sofielund till Oxie, det ni!
Den väger inte liiiite precis.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
- Mark Kung Sthlm
- Medlem+
- RogerVatten
- Medlem
Kul med mycket svar!
Nu är det så att jag har fått ett seriöst bud på 4000:- som förmodligen hämtar den inom de närmsta dagarna, 4Sound i Malmö är även intresserade.
Någon som vill gå över? Hör av er, det är bäst på mobilen, 0706-657052!
Ja, därför försvinner den... HihiHaru slut på snus?![]()
Det är inte förstärkaren som är lätt, det är jag som har så jävla bra svankmuskler efter alla timmar i kyrkan.En anekdot om den här förstärkaren.
Pierre (RogerVatten)
Blev så sur på en metalbasist som lånade den på ett rep, att han bar den från Sofielund till Oxie, det ni!
Den väger inte liiiite precis.
Kan inte mer än att hålla medHar en sådan där förstärkare i repan.. låter ruskigt jävla bra..!
Jepp, Oxie, precis utanför Malmös Yttre Ringväg, en stadsdel i Malmö alltså.Var finns den, Oxie..?
Var ligger det?
Jag är klart intresserad om den kostar ca. 3 k![]()
Ring mig, 070-575 10 10
Nu är det så att jag har fått ett seriöst bud på 4000:- som förmodligen hämtar den inom de närmsta dagarna, 4Sound i Malmö är även intresserade.
Någon som vill gå över? Hör av er, det är bäst på mobilen, 0706-657052!
"That was an unaccompanied basspedalsolo from Michael Rutherford"