Har sett betydligt värre inom forumet. Minst lika illa i denna tråden.
Coolt att det är en fd "PB-ägd" bas...

Ni har inte funderat på att det faktiskt finns människor som har vissa åkommor som gör att de inte skriver precis lika bra som er andra?Tjoffe skrev:jaanli skrev:Skall Pratabas bli sverigekänt bara för att dissa andras annonser?
MikeO skrev:Ni har inte funderat på att det faktiskt finns människor som har vissa åkommor som gör att de inte skriver precis lika bra som er andra?Tjoffe skrev:jaanli skrev:Skall Pratabas bli sverigekänt bara för att dissa andras annonser?
Att håna en säljare som tror att han ska få 25' för en Duke-bas med tillhörande 15W-Laney, kan väl vara hänt........
Hur gammal är du?b_luthman skrev:för att ungdomar inte lär sig nåt i skolan idag. nu låter jag väl som en gammal gnällspik, men nog fan blir barn dummare o dummare.hosse skrev:antingen (hoppas jag) har killen dyslexi eller så undrar jag hur fan man kan ha så bristfälliga språkkunskaper. han verkar ju inte vara invandrare heller.
Jag kan tänka mig att släppa min Duke och min Laney HardcoreMax för 15KTjoffe skrev:MikeO skrev:Ni har inte funderat på att det faktiskt finns människor som har vissa åkommor som gör att de inte skriver precis lika bra som er andra?Tjoffe skrev:jaanli skrev:Skall Pratabas bli sverigekänt bara för att dissa andras annonser?
Att håna en säljare som tror att han ska få 25' för en Duke-bas med tillhörande 15W-Laney, kan väl vara hänt........
Asså! Ska man skämta så får man fan inte ta med Duke i inläggen.. Det tycker jag att vi ska ha som enda regel här på forumet.
Inte tillräckligt gammal för att kunna exkludera mig själv ur något påstående om barn och ungdomar. Med andra ord, snart 25.Svensson skrev:Hur gammal är du?b_luthman skrev:för att ungdomar inte lär sig nåt i skolan idag. nu låter jag väl som en gammal gnällspik, men nog fan blir barn dummare o dummare.hosse skrev:antingen (hoppas jag) har killen dyslexi eller så undrar jag hur fan man kan ha så bristfälliga språkkunskaper. han verkar ju inte vara invandrare heller.